Negyvenedik alkalommal is kiosztották az EISA-díjakat, a TP Vision négy elismerésben részesült
A TP Vision folyamatos törekvéseinek célja, hogy a Philips TV- és hangtermékekkel továbbra is kijelöljék az AV-piac mások által referenciának tekintett sztenderdjeit. A vállalat ezen törekvéseit újfent négy díjjal jutalmazta az EISA a 2022/23-as időszakra vonatkozóan: idén a márka három EISA TV díjat és egy EISA Audio díjat vihetett haza.
A Philips Ambilight OLED TV-k eddig is sorozatos sikert arattak az EISA-nál a kiemelkedő kép- és hangminőség, az innovatív technológia és a kivételes európai formatervezés kombinációjának köszönhetően. Ez a díjnyertes ötvözet 2022-ben is győztessé tette a Philips Ambilight OLED TV-ket, de most a vállalat csúcskategóriás Performance Series 8807 Ambilight TV-je is elismerésben részesült. A készüléket a "The One" néven forgalmazzák, mivel egy olyan készülékről van szó, mely a könnyű kezelhetőség és a nagy teljesítmény mellett az összes alapvető funkciót is felsorakoztatja.
Az audio szekcióban a Philips Fidelio újjáéledése további sikerhullámokat indított, idén megnyerte az egymást követő második EISA elismerését a soundbar kategóriában, a Fidelio FB1 által.
Az Expert Imaging and Sound Association (EISA) díjak az audiovizuális iparág szakértőinek legnagyobb elismerését jelentik. A szervezet 40 éve választja ki a televíziós, kép- és hangtechnikai termékek legjobbjait az ESIA zsűrijének egyedi bírálatával. A zsűri tagjai a világ 60 legrangosabb technológiai kiadójának és techgurujának 29 országból származó közösségét képviselik.
Martijn Smelt, a TP Vision marketing igazgatója az idei EISA díjak kapcsán így nyilatkozott: "A TP Vision csapata rengeteg időt és erőforrást fektetett abba, hogy a Philips Ambilight TV-k és a Philips Audio termékek továbbra is az AV-piac csúcsán álljanak. Ezért természetesen nagy örömünkre szolgál, hogy munkánkat területünk szaktekintélyei is hivatalos elismerésben részesítették. Minden tiszteletünk az EISA bírái felé, kivételesen boldogok vagyunk, hogy a zsűritagok ezt a TV- és audio termékeink győzelmével viszonozták".
Az EISA Home Theatre TV of the Year 2022-2023 nyertese, a 65"-os OLED937 kapcsán a zsűri a következőket mondta: A hangminőség minden tévévásárló kívánságlistáján előkelő helyen van, ezt a szempontot a Philips a 65OLED+937 készülékkel előtérbe helyezte. A Bowers & Wilkins által tervezett integrált hangszórórendszer ideális kiegészítője a lenyűgöző képteljesítményt biztosító nagy fényerejű "EX Royal" OLED panelnek és a fejlett HDR tónustérképezéssel ellátott P5 AI Dual Picture motornak. Az 5.1.2 csatornás hangszóró nagyszabásúan, a teret betöltve szól – az új, oldalra is sugárzó kialakítás és az újratervezett Dolby Atmos egységek pedig kitágítják a hangteret, a középre szerelt titánium dóm tweeter tömör részletességet ad, és pozícionálja a párbeszédeket, a 100x65 mm-es mélysugárzó pedig gyors és öblös hatású. A dizájn sem vált másodlagossá, a szögletes burkolat illeszkedik a tévé asztali állványához, így a 65OLED+937 a szemnek, és a fülnek is élményt nyújt.
Az 55OLED807 EISA Best Buy OLED TV 2022-2023-as díj odaítélését a zsűri így indokolta: A Philips középkategóriás OLED-tévéje, az 55OLED807 olyan teljesítményt és specifikációt kínál, amely messze felülmúlják a készülék megfizethető árát. A legújabb, nagyobb fényerejű "EX" panelt a márka jól bevált és nagy teljesítményű P5 képminőségjavító processzorának új generációjával kombinálva ez a körültekintéssel tervezett síkképernyő – a figyelmet magára vonó Ambilight megvilágítással és forgatható állvánnyal – ötvözi a legmagasabb szintű profizmust, a lenyűgöző HDR-csúcsokat, a tiszta 4K élességet és a hiteles, élénk színeket. A képi előbeállítások széles választéka mellett finomhangolás is lehetséges, így az 55OLED807 a tévéfüggők és a finomabb beállításokat igénylők számára egyaránt tökéletes készülék lehet, a csatlakozók, köztük a 120 Hz-es videót és a változó képfrissítési frekvenciát támogató két HDMI bemenet révén pedig a videójátékosok sem maradnak ki az élményből.
A zsűrit a ‘The One’ (55PUS8807) nevű készülék nyűgözte le leginkább, melyről így nyilatkoztak: A Philips által "The One" néven elnevezett, 55 hüvelykes LED-világítású LCD-televízió megfelel annak a kihívásnak, hogy kedvező áron minden igényt kielégítő – legyen szó filmnézésről, televíziózásról, vagy játékról – szórakozási formát nyújtson. Az elődjéhez képest jelentős fejlesztést jelentő 55PUS8807 az új Game Bar funkcióval és a HDMI 2.1 csatlakozásokkal a konzolos játékosokat célozza meg, míg az átfogó Android TV 11 intelligens rendszer a streaming platformokat és az igény szerinti zene kedvelőit szólítja meg. A 4K HDR lejátszást (beleértve a HDR10+ és a Dolby Vision-t is) a készülék élénk szín- és nagy fényerejű megjelenítése támogatja, és még a jól megvilágított szobákban is lenyűgöző hatást kelt. A tévé S-IPS paneljének széles betekintési szöge mindenki számára lehetőséget nyújt a kiemelkedő képminőség élvezetére.
A Philips Fidelio Soundbarokat az EISA zsűrije ismét az iparág csúcsának ismerte el, a Fidelio FB1-ről a következőket mondták: A Philips Fidelio termékcsalád ékköve az FB1, egy olyan funkciógazdag hangprojektor, melynek fantasztikus, messze hangzó teljesítménye egyetlen termékben megvalósul. A basszus megszólaltatása kiemelkedő, az FB1 beépített kettős mélynyomó egységei olyan erőt, kiegyensúlyozottságot és mélységeket szólaltanak meg, amely általában egy külső mélynyomótól lenne elvárható, az LCR csatornák külön hangszórói pedig kiváló párbeszéd- és effektkezelést nyújtanak. A 3d hang – akár Dolby Atmos, DTS:X vagy virtuális – a soundbar okosan pozícionált, felfelé irányuló hangszóróin keresztül érkezik. Összességében az FB1 teljesen magával ragadó, gördülékeny és jól artikulált teljesítményt nyújt, mely a zeneszámok megszólaltatásában is érvényre jut, így minden felhasználási módra tökéletes élményt nyújt.
Az 55"-os OLED807 és az 55"-os PUS8807 már megvásárolható Európában. A 65"-os OLED+937 hivatalosan augusztus 31-én kerül forgalomba. A Philips Fidelio FB1 Soundbar 2022 augusztusától lesz kapható.
Kapcsolódó cikkek
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- A Philips monitors bejelenti az új hordozható monitorát
- Új Philips modell az egyszerűbb közös munka érdekében
- A Philips két új, 5MP webkamerával és zajszűrő mikrofonnal rendelkező monitort mutat be
- Jól szerepelt a TP Vision a Red Dot Awardson
- A Philips TV az új OLED807-es típussal bővíti 2022-es kínálatát
- Beutatkozik a Philips Performance sorozata
- Hangprojektor, mélynyomó és szatellit hangszóró a 2022-es Fidelio kínálatban
- A Philips készüléke nyerte az OLED TV-k képminőségi versenyét
- EISA-díjat nyert a Hisense 4K ULED tévéje
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.