Távmunka és kríziskommunikációs innováció
A koronavírus-járvány hazánkat sem kerülte el. Napról napra, óráról órára jelennek meg sokszor pánikkeltő információk a témával kapcsolatban. Munkáltatóként új kihívások elé állít minket a kialakult helyzet, amelyeket újfajta megoldásokkal és eszközökkel érdemes kezelnünk. Az azonnali és hiteles tájékoztatáshoz, valamint a távmunka kihívásaihoz kínál a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenes megoldást a Blue Colibri App.
A vírus megjelenése az egészségügyi kockázatok mellett, a gazdaságra is jelentős hatást gyakorol. A cégek előtt a legnagyobb kihívás a veszteségek minimalizálása és a megfelelő, hiteles, folyamatos tájékoztatás. Sorra jelennek meg olykor egymásnak ellentmondó információk a közösségi média felületeken és különböző portálokon. A bizonytalanság, az információ hiánya és a fokozódó pánik pedig jelentősen megnyirbálja a gazdaságot, és tovább rombolja a munkavállalói elkötelezettséget.
Távmunka és gyors tájékoztatás
A távmunka, tudásmegosztó rendszerek, online jelenlét, kommunikációs csatornák és még sok más terület fejlesztése nyújthat megoldást arra, hogy a koronavírus kapcsán kialakult helyzet ne ejtsen maradandó sebeket egy cég gazdasági helyzetén sem. A Blue Colibri App Smart a bizonytalanság leküzdésében segíti a felelős vállalatokat azzal, hogy olyan ingyenes felületet biztosít, amelyen a cégek azonnal tudják tájékoztatni a munkavállalóikat, akár kékgallérosokról legyen szó, akár szellemi munkavállalókról. A platform alkalmas a munkával kapcsolatos dokumentációk megosztására is, így könnyítve a távmunkát, amelyet sok cég most a vírus terjedésének megelőzése érdekében kötelezően rendel el.
Bármely krízis és vészhelyzet esetén az első és legfontosabb a megfelelő, hiteles és mindenekelőtt az azonnali tájékoztatás. Magyarország első átfogó belső kommunikációs kutatásának nemrégiben publikált eredményei alapján hazánkban a céges kommunikáció helyzete előtt számos fejlesztési út áll. Hatékony stratégiára, kompetens kommunikációs felelősökre, támogató kultúrára, valamint megfelelő tartalmakra és eszközökre van szükség a belső kommunikáció sikeréhez.
Több ezer munkavállaló elérése azonnal helytől függetlenül
A digitális megoldások hazánkban még kevésbé népszerűek, azonban olyan helyzetekben, akárcsak a mostani koronavírus-járvány rendkívül hatékonyan és egyszerűen adhatunk tájékoztatást a munkavállalóknak egy digitális platform segítségével. A Blue Colibri App Smart lehetővé teszi, hogy egyszerre több ezer munkavállalót érjünk el földrajzi helytől függetlenül. Valós idejű és azonnali híreket, kiemelt értesítőket osszunk meg, valamint tájékoztatásokat adjunk ki a higiéniai intézkedésekről és a megelőzésről, valamint az esetleges korlátozásokról az összes dolgozónak, vagy akár egyes csoportoknak. A munkavállalók anonim módon kérdezhetnek a menedzsmenttől, betegség, rosszullét esetén pedig azonnal jelezhetnek a vezetőség számára.
Felelős vállalatok, hatékony megelőzés
A Blue Colibri App Smartot azok a vállalatok is használhatják, ahol a munkavállalók többsége nem rendelkezik számítógéppel és/vagy vállalati e-mail címmel. Azokat a cégeket, akik 3 hónapig ingyen szeretnék kiegészíteni a hagyományos kommunikációs gyakorlataikat egy digitális megoldással, felgyorsított, 1-2 nap alatti bevezetési folyamattal támogatják.
Partnereik között már most is olyan szektorok meghatározó szereplőit tudhatnak, akik a koronavírus-veszélynek fokozottan vannak kitéve. Például a több mint 7 ezer munkavállalót foglalkoztató takarítással és üzemeltetéssel foglalkozó nagyvállalat, a B+N Referencia Zrt., vagy a közel 200 munkavállalót foglalkoztató autóipari J H Ziegler Magyarország Kft.
A Blue Colibrit jelenleg közel 18 ezer munkavállaló használja, ügyfeleik több mint fele küldött már tájékoztatást dolgozóinak a koronavírus kapcsán, ezen hírek olvasottsága pedig 75 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkek
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Koronavírus – az e-aláírás is segítheti a vállalatokat a felkészülésben
- Veszélybe kerülhetnek személyes adataink a koronavírus miatt?
- A hazai vállalatok működését is fenyegeti a koronavírus
- Ajándék Hipernet a szökőnapra
- Számos 2019-es és 2018-as modellén bővíti kínálatát az LG
- Karácsonyfadíszítéssel segíthetnek jó ügyet a Telenor ügyfelei
- A Zyxel új szolgáltatása növeli a hálózati biztonságot
- Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását
- A munkavállalók mellett a munkáltatók is szeretik a távmunkát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.