Újabb okoseszközös fizetési megoldást használhatnak a K&H ügyfelei
Tovább bővült a K&H-nál elérhető okoseszközös fizetési megoldások tárháza: a FitBit egyes óráin is elérhető a Google Pay okosórás fizetési megoldás, így a K&H ügyfeleknek újabb eszközön is használható az érintésmentes fizetés.
A Google tavaly felvásárolta a FitBit intelligens fitnesz- és sportóragyártó céget, amely FitBit by Google néven folytatja világhódító útját. Az intelligens fitnesz- és sportórák gyártója elsőként vezette be az automatikus, vezeték nélküli szinkronizálást, specialitása a fitness és az egész napos tevékenységek komplex monitorozása.
A K&H ügyfelei a Google Pay okosórás fizetési megoldás révén tudják ezentúl használni az erre alkalmas FitBit eszközüket. „A K&H minden előremutató digitális megoldást támogat.” – hangsúlyozta Németh Balázs, a K&H Csoport innovációs vezetője, aki hozzátette: „egyre többen használnak fizetésre alkalmas okosórát Magyarországon".
„A digitalizáció hatására az ügyfelek elvárásai egyre magasabb szintre emelkedtek: az már alapvetés, hogy egy fizetési funkciónak – legyen az kártyába, mobiltelefonba vagy hordozható eszközbe integrálva – mindig, minden helyzetben, kényelmesen és megbízhatóan kell működnie. A K&H-nál elérhető Google Pay a Mastercarddal közös, megszokott, legmagasabb szintű kényelmet és biztonságot nyújtja a fizetések során” – mondta Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója.
Az okoseszközös fizetési megoldások manapság a mindennapok részévé váltak és több százezer magyar életét könnyítik meg. „Nagyon örülünk a K&H innovációjának, ami Google termékekre alapul. A K&H mostani lépésével a Google Pay ismét új rétegeket szólíthat meg” – mondta Bíró Pál, a Google Magyarország Country Managere.
A K&H tavaly áprilisban elsőként vezette be a magyar bankok közül a Google Pay fizetési lehetőséget, amivel nagy sikert aratott ügyfelei körében. A hazai bankok közül a K&H-nál érhető el a legtöbb fizetési megoldás. A Google Pay-en kívül az Apple Pay, a Xiaomi Pay valamint a Garmin Pay egyaránt gyors, kényelmes és biztonságos fizetési megoldást kínálnak az ügyfelek számára.
Tavaly január óta – tehát nem egészen két év alatt – megnégyszereződött a digitalizált K&H bankkártyák száma, amely már meghaladja a 130 ezret. Ugyanezen idő alatt az érintésmentesen kezdeményezett fizetések száma meghatszorozódott – immár több mint havi 3 millió tranzakció, melyek összértéke meghaladja a 21 milliárd forintot. A fizetések 20 százaléka történik valamilyen okoseszközön, többnyire okostelefonon. Ugyanakkor hónapról hónapra egyre többen használnak okosórát vagy okos karkötőt a fizetésekhez.
Nyitókép: fitbit.com
Kapcsolódó cikkek
- Mostantól a Huawei okosórái is kompatibilisek a Strava alkalmazással
- Túl a százezren az okoseszközzel fizetők száma a K&H-nál
- Így töltik az idei vakációt a gyerekek
- A klasszikusokat idézi a Huawei új, prémium okosórája
- K&H: kiugró növekedés az okoseszközös fizetésben
- A magyarok bíznak az okoseszközük egészségügyi méréseiben
- K&H: újabb okosfizetés jön – itt a Xiaomi Pay
- Okosórát és fülhallgatót mutatott be a Xiaomi
- K&H: a mamutok is beszálltak a készpénzellenes háborúba
- Már Google Pay-jel is fizethetnek a CIB-es Mastercard kártyabirtokosok
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.