Online árverésen értékesíti használt berendezéseit a Tesco
Ismét internetes aukción értékesíti elfekvő vagyontárgyait a Tesco. A fővárosi és a vidéki raktárakból ezúttal a kisebb értékű eszközök kerülnek kikiáltásra. Az összesen 168 tételre szeptember 20-ig lehet licitálni.
Ismét online árverésen értékesíti használt berendezéseit a Tesco. A fővárosi raktárakból elsősorban vitrinek, pultok, sütőipari berendezések, dagasztógépek, grillsütők, kemencék kerülnek kalapács alá. A vidéki egységekből több őrbódé, de papírhulladékot bálázó gépek és csomagolóeszközök is elvihetők. Várható, hogy a 168 tételből álló eszközök kis- és középvállalkozások vezetőit érdeklik majd leginkább.
Már lehet licitálni a tételekre, de az érdeklődők szeptember 18-án személyesen is megtekinthetik a kiszemelt termékeket. Az aukciószervező weboldalán (www.intergavel.hu) pontos információk találhatók arról, melyik berendezés hol látható.
Fontos megjegyezni, hogy a személyes bejárás alkalmával – balesetvédelmi okok miatt – nem lesz arra lehetőség, hogy a licitálók kipróbálják a gépeket, csak megtekintésre adnak alkalmat. A nyerteseknek a zárás után három nappal kell kifizetniük a szerzemények árát, a szállítás a vevők feladata.
Kapcsolódó cikkek
- Változnak a Vatera szolgáltatásai
- Újabb Apple 1 számítógép talált gazdára
- A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak
- Vatera változások - Kevésbé bízhatunk a partnerminősítésben
- Internetes csalót fogtak el a tatai rendőrök
- Új Polaroid kamerák – csak a Tescóban
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- Mobil Sommelier segít bort választani a Tescóban
- Több mint 1 millióan használták már az ingyenes wifit a Tesco áruházakban
- Márciusban indul a Tesco Mobile
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.