A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak
Vadász-bombázó, az eredeti Hollywood felirat, Britnney haja és egy kétfejű szarvasmarha. A webáruházak és aukciós oldalak tele vannak bizarr termékekkel, amelyek közül sok vevőre is talált. Íme, a legfurcsább üzletek!
A legfrissebbek
A múlt héten értékesítette a New Yorki Önkormányzat azt a halottasházból származó fagyasztószekrényt, amely évekig az egyik manhattani kórházat szolgálta ki. A fagyasztóra nagy volt a kereslet, végül több mint félmillió forintért kelt el. A napokban értékesítettek egy kétfejű tehenet is az egyik e-kereskedelmi oldalon. De ez még csak a kezdet, a webáruházakban ennél furcsább dolgokat is hirdettek már meg.
Vadászrepülő is kapható az interneten
Egy roncstelepről szerezte be tulajdonosa azt az F/A-18-as vadászbombázót, amelyet egymillió amerikai dollárért hirdetett meg az egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalon. A tulajdonos szerint a repülő fenntartása, havi mintegy tízmillió forintba kerül.
Miután az FBI tudomást szerzett a hirdetésről figyelmeztette az eladót, hogy kizárólag amerikai állampolgárnak adhatja el a vadászgépet, és az nem hagyhatja el az amerikai légteret sem. Hogy emiatt-e vagy sem, a vadászgép végül nem kelt el.
A katonai eszközök egyébként igen népszerűek az e-kereskedelmi oldalakon. 2006-ban egy kínai üzletember egy cseh MIG-21-est vásárolt meg, alig több mint ötmillió forintért.
Aukciós oldalon kelt el a legendás felirat
Nagyobb sikerrel járt az a férfi, aki az eredeti Hollywood feliratot birtokolta, amelyet 1923-ban állították fel legendás helyén. Az eredeti táblát az 1940-es években cserélték le a most láthatóra, a régi végül közel 100 millió forintos összegért kelt el az eBay internetes aukciós oldalon– írja a webaruhazkeszites-web.hu oldal.
Izland eladó, Björk nélkül
A 2008-as izlandi bankcsőd után egy férfi Izlandot hirdette meg egy webáruház oldalán. A hirdetés szerint a teljes sziget eladó, kivéve a világhírű énekes Björköt. A licitálás végére közel négy milliárdos ajánlat is érkezett a szigetre. Bár Izlandot végül nem vették meg, ám a földeladás nem mindig sikertelen. Egy magánkézben lévő és felfedezetlen sziget a Virgin szigetcsoportnál, mintegy 3 millió dolláros áron sikeresen vevőre talált.
Britney Spears haja az e-kereskedelemben
2007 februárjában Britney Spears egy Los Angeles-i szalonban levágatta az összes haját. A szalontulajdonos a szerencsének megörülve azonnal feltette eladásra egy elektronikus kereskedelemmel foglalkozó oldalra, egy millió dollárt kérve az éneskesnő hajáért. Az üzlet azonban végül nem jött össze, mert a meghirdetett termék ütközött a weboldal elveivel.
Egy ausztrál férfi azonban sikeresen adta el a teljes életét egy internetes oldalon. A közel 100 milliós vételár tartalmazta a házát, minden ingóságát, egy próbaidőt a munkahelyén, valamint egy személyes találkozót és bemutatkozást az összes ismerősével és rokonával.
Szellem a webáruházban
A bizarr ötletek közül kiemelkedik még a Német Nyelvvédő Szövetség elektronikus hirdetése, amely az egész német nyelvet tette fel eladásra, így tiltakozva az angol nyelv egyeduralma ellen. Egy brit állampolgár pedig a híres angol szellemek egyikét próbálta meg az eBayen értékesíteni. A webáruház azonban törölte a hirdetést, arra hivatkozva, hogy olyan termékek nem árusíthatóak az oldalon, mint a szellemek, lelkek és tündérek, mivel létezésük számlával nem igazolható.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A közösségi média hálójában
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- NMHH: nem változtak a piaci erőviszonyok
- Webáruház nyitását tervezi az Yves Rocher
- Vatera változások - Kevésbé bízhatunk a partnerminősítésben
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
- Facebook: egy év alatt félmilliós növekedés
- Növelték forgalmukat a magyar webáruházak tavaly
- Trend Micro: az internetes bűnözők pénzeltulajdonítási módszereinek fejlődése
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.