A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak

forrás: Prím Online, 2013. június 27. 08:51

Vadász-bombázó, az eredeti Hollywood felirat, Britnney haja és egy kétfejű szarvasmarha. A webáruházak és aukciós oldalak tele vannak bizarr termékekkel, amelyek közül sok vevőre is talált. Íme, a legfurcsább üzletek!

 

A legfrissebbek

 

A múlt héten értékesítette a New Yorki Önkormányzat azt a halottasházból származó fagyasztószekrényt, amely évekig az egyik manhattani kórházat szolgálta ki. A fagyasztóra nagy volt a kereslet, végül több mint félmillió forintért kelt el. A napokban értékesítettek egy kétfejű tehenet is az egyik e-kereskedelmi oldalon. De ez még csak a kezdet, a webáruházakban ennél furcsább dolgokat is hirdettek már meg.

 

Vadászrepülő is kapható az interneten

 

Egy roncstelepről szerezte be tulajdonosa azt az F/A-18-as vadászbombázót, amelyet egymillió amerikai dollárért hirdetett meg az egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalon. A tulajdonos szerint a repülő fenntartása, havi mintegy tízmillió forintba kerül.

 

Miután az FBI tudomást szerzett a hirdetésről figyelmeztette az eladót, hogy kizárólag amerikai állampolgárnak adhatja el a vadászgépet, és az nem hagyhatja el az amerikai légteret sem. Hogy emiatt-e vagy sem, a vadászgép végül nem kelt el.

 

A katonai eszközök egyébként igen népszerűek az e-kereskedelmi oldalakon. 2006-ban egy kínai üzletember egy cseh MIG-21-est vásárolt meg, alig több mint ötmillió forintért.

 

Aukciós oldalon kelt el a legendás felirat

 

Nagyobb sikerrel járt az a férfi, aki az eredeti Hollywood feliratot birtokolta, amelyet 1923-ban állították fel legendás helyén. Az eredeti táblát az 1940-es években cserélték le a most láthatóra, a régi végül közel 100 millió forintos összegért kelt el az eBay internetes aukciós oldalon– írja a webaruhazkeszites-web.hu oldal.

 

Izland eladó, Björk nélkül

 

A 2008-as izlandi bankcsőd után egy férfi Izlandot hirdette meg egy webáruház oldalán. A hirdetés szerint a teljes sziget eladó, kivéve a világhírű énekes Björköt. A licitálás végére közel négy milliárdos ajánlat is érkezett a szigetre. Bár Izlandot végül nem vették meg, ám a földeladás nem mindig sikertelen. Egy magánkézben lévő és felfedezetlen sziget a Virgin szigetcsoportnál, mintegy 3 millió dolláros áron sikeresen vevőre talált.

 

Britney Spears haja az e-kereskedelemben

 

2007 februárjában Britney Spears egy Los Angeles-i szalonban levágatta az összes haját. A szalontulajdonos a szerencsének megörülve azonnal feltette eladásra egy elektronikus kereskedelemmel foglalkozó oldalra, egy millió dollárt kérve az éneskesnő hajáért.  Az üzlet azonban végül nem jött össze, mert a meghirdetett termék ütközött a weboldal elveivel.

Egy ausztrál férfi azonban sikeresen adta el a teljes életét egy internetes oldalon. A közel 100 milliós vételár tartalmazta a házát, minden ingóságát, egy próbaidőt a munkahelyén, valamint egy személyes találkozót és bemutatkozást az összes ismerősével és rokonával.

 

Szellem a webáruházban

 

A bizarr ötletek közül kiemelkedik még a Német Nyelvvédő Szövetség elektronikus hirdetése, amely az egész német nyelvet tette fel eladásra, így tiltakozva az angol nyelv egyeduralma ellen. Egy brit állampolgár pedig a híres angol szellemek egyikét próbálta meg az eBayen értékesíteni. A webáruház azonban törölte a hirdetést, arra hivatkozva, hogy olyan termékek nem árusíthatóak az oldalon, mint a szellemek, lelkek és tündérek, mivel létezésük számlával nem igazolható.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14