Okostelefon kezeli majd a hűségkártyát is

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 30. 11:31

Gőzerővel készül a SuperShop a MobilTárca rendszer indulására. A boltokban a fizetés mellett ugyanis a pontgyűjtő kártyák kezelése is virtualizálódik. A művelet 1-2 másodperc alatt lezajlik, a rendszer felírja a pontokat, vagy levonja azokat, ha a hűségkártya egyenlegét használjuk vásárlásra. Ehhez elkészült a SuperShop alkalmazása, amelyet a Laurel Cégcsoport tagja, az ERBA 96 Kft. fejlesztett ki.

A MobilTárca fejlesztése nem áll meg ott, hogy a klasszikus bankkártyát kiváltja, képes kezelni a hűségkártyákat is. A SuperShopnak már elkészült az az alkalmazás, amellyel az új rendszerben is működik majd a pontgyűjtés. A háttérrendszert az ERBA 96 Kft., a Laurel Cégcsoport tagja fejlesztette ki – nyilatkozta a társaság projektkoordinátora.

Bodó Réka elmondta, a tesztelésben részt vevő felhasználók letölthetik az okostelefonra a SuperShop alkalmazást, vagyis egy virtuális kártyát kapnak, amellyel plasztik kártya helyett a mobiltelefonjuk használatával élvezhetik a kedvezményeket, gyűjthetik a pontokat. Fizetéskor elég csak odaérinteni a mobilt a leolvasóhoz, amellyel a pontgyűjtő egyenleget is azonnal módosítja az alkalmazás.

Magyarországon már élesben tesztelik a MobilTárca rendszerét. A megoldás előnye, hogy nem kell külön bankkártyát hordani a tárcánkban, az okostelefon SIM kártyáján lévő banki egyenleget használhatjuk, amely lényegesen gyorsítja és biztonságosabbá teszi a jelenlegi fizetési procedúrát. A mobilon beállíthatunk limitet ugyanúgy, mintha kártyát használnánk– mondta el Bodó Réka.

A SuperShop alkalmazása a MobilTárca kommunikációs platformját, az úgynevezett NFC (Near Field Communication) technológiát társítja a jelenlegi pontgyűjtő háttérrendszerrel. A jelenleg forgalomban lévő okostelefonoknak mintegy tizede már most alkalmas a MobilTárca használatára, a gyártók, forgalmazók felvilágosítást tudnak adni arról, konkrétan mely típusok lesznek megfelelőek – tette hozzá a szakértő.

 

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fiatalok veszélyben: Hogyan hatnak az álhírek a diákokra?

A fiatalokat az álhírek komoly veszélyeztetik – mutatja az első Nagy Diák TudatosNet Teszt eredménye. A DUE Médiahálózat és a Yettel második alkalommal indította el országos edukatív játékát, amelynek célja, hogy a diákok megtanulják megvédeni magukat a káros online tartalmaktól. A teszt olyan témákban vizsgálja a fiatalok felkészültségét, mint a biztonságos jelszavak, a cyberbullying, a digitális detox, valamint az AI szerepe az álhírek terjedésében.

2025. február 14. 20:13

Az AI szerepe a modern párkapcsolatokban

A digitális világ jelentős változásokat hozott kapcsolatainkban, különösen a párkapcsolatokban. Bár a technológia folyamatos elérhetőséget biztosít, új kihívások is felmerülnek. Egy gyors üzenet vagy reakció elegendőnek tűnhet, de vajon tényleg mélyebb kapcsolatot eredményez? A mesterséges intelligencia és a digitalizáció nemcsak az ismerkedés és kapcsolattartás terén, hanem az intimitás, közelség és bizalom megélésében is szerepet játszik.

2025. február 14. 17:54

Öt dolog, amire szoftver-beszerzéskor érdemes figyelni

A vállalati szoftverekkel kapcsolatban számos olyan szellemi tulajdonjogi, adatvédelmi jogi és titokvédelmi kérdés felmerülhet, amelyre a cégek sajnos nem mindig gondolnak a beszerzés során. Az üzletmenet szempontjából kritikus szoftverek esetében az említett kérdésekből eredő problémák akár jelentősen is befolyásolhatják a cég mindennapos működését, és az adatvédelmi és titokvédelmi kötelezettségek megsértése nemcsak jogi következményekkel járhat, de a cég iránti bizalmat is megingathatja – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda.

2025. február 14. 16:08

Valentin nap: ma másképp vallunk szerelmet, mint sok éve

A Valentin-nap, vagyis február 14-e, a szerelmesek ünnepe, ám mivel ilyenkor megnő az üzenetküldési kedv, az infokommunikációs szektor számára is kiemelkedő nap. De persze ez sem ismétlődik évről évre ugyanúgy, az elmúlt években jelentős változások figyelhetők meg az üzenetküldési szokásokban és a technológia használatában ezen a napon.

 

2025. február 14. 15:24

A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben

2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni. 

2025. február 14. 14:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54