Titkosításba kezd a Yahoo
A Yahoo bejelentette, hogy minden felhasználói adatot titkosít jövő év március végéig. Onnantól kezdve adatközpontjaik között csak titkosított információtovábbítás történik majd.
A szolgáltató azért szánta el magát erre a lépésre, mert a Snowden ügy kapcsán kiderült, hogy az amerikai kormány gond nélkül hozzáférhetett a különféle adatokhoz, és ezt meg is tette, csak mindezt a Yahoo tudta nélkül. Azonban ez a őket és Google-t is arra ösztönözte – akik szintén nem titkosították adataikat –, hogy sokkal jobban ügyeljenek a biztonságra, és óvják felhasználóikat.
Marissa Mayer, a vállalat feje hangsúlyozta, hogy ők sosem adtak az NSA-nak vagy bármilyen kormányszervnek hozzáférést az adatokhoz. Ahogy fogalmazott: „Semmi sem fontosabb számunkra, mint az, hogy védjük a felhasználóink magánszféráját”.
A változások az elektronikus levelezést előbb érintik majd, ott már januárban életbe lép a titkosított forma. A felhasználóknak a titkosítás lehetőségként jelenik majd meg, ők adhatják meg, hogy milyen csatornán kívánnak levelezni a jövőben.
Forrás: BBC.co.uk
Kapcsolódó cikkek
- Védett hálózatok az iskolákban
- A kisvállalatoknak is kell a megfelelő védelem
- „A magánélet nem bűn”
- Mikrochip kerül a mellimplantátumokba
- HP kutatás: 78 százalékkal emelkedtek a kiberbűnözés okozta költségek
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Távoli zárolás funkció az Android Eszközkezelőben
- Termékbejelentések a G Datától
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.