Meghétszereződött az iOS 7 készülékek aránya
Míg októberben, a megjelenés után nem sokkal még csak a frissíthető készülékek 10%-án futott iOS 7 operációs rendszer, addig mára ez az arány 74%-ra emelkedett.
A felhasználók közel háromnegyedének készülékén fut már az Apple operációs rendszerének legújabb változata. Mindez három hónappal a debütálás után. Október óta meghétszereződött azon készülékek száma, amelyeken a legújabb iOS 7 verzió fut. Ezeket az adatokat az App Store felhasználók készülékei alapján összegezték.
Ehhez jelentősen hozzájárultak az új modellek is, melyeken már ez a verzió fut (iPhone 5S és 5c, valamint az iPad 5 és a Retina iPad Mini). Azt még nem lehet tudni, pontosan hány iPhone-t és iPadet adott el az Apple az iOS 7 érkezése óta, a vállalati jelentések erre a negyedévre vonatkozóan csak a jövő hónapban érkeznek. Bár a kép kicsit világosabb az iPhone oldalán, az Apple ugyanis már közzétette az első hétvége eladási mutatóit (9 millió eladott modell). Ez már önmagában jelentősen hozzájárult az iOS 7 részesedéséhez is.
iOS 6 operációs rendszer jelenleg a készülékek 22%-án fut, míg a korábbi verziók megoszlási aránya 4%.
Forrás: TheVerge.com
Kapcsolódó cikkek
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Híres festmények a mai kor szellemiségében
- Ötszörös siker az ötödik generációnak
- Javultak az Apple mutatói
- Megérkezett az iOS 7 [Videó]
- Apple bejelentések – 1. rész
- Obama fellebbezett az iPhone betiltás ellen
- Amerikában betiltják a régi iPhone-okat
- Magyar siker az Apple-nél
- Új Logitech napelemes billentyűzet Mac, iPad és iPhone eszközökhöz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.