A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
Bár a karácsony slágertermékei egyértelműen a táblagépek és az okostelefonok, úgy tűnik, az általános tendencia nem ez, legalábbis a Jófogás.hu adatai szerint. Az apróhirdetési oldal eredményei szerint meglepő módon a traktor, motor, babakocsi és a ló a legkeresettebb termék.
Érdekesek a Jófogás.hu adatai abból a szempontból, melyek a legkeresettebb termékek náluk. A Top 10-ben ugyanis nem szerepel semmilyen ma népszerű elektronikai eszköz, ellentétben a traktorral vagy a lóval.
Az emberek inkább az olcsóbb dolgokra vadásznak a neten, ezt a rangsor is mutatja, mely szerint a régi Simson motor népszerűbb, mint a BMW. Ez utóbbira több mint 5 millióan kerestek rá tavaly.
A statisztikából az is kiderül, hogy az emberek az elektronikai cikkek, mint például a laptopok esetében főleg az olcsób árkategóriában keresgélnek.
Még a szakértőket is meglepte a mezőgazdasági termékek népszerűsége. „Az MTZ traktort 3,3 milliószor keresték 2013-ban a Jófogáson, így a fehérorosz csodagép meg is kaparintotta a negyedik helyet. A többség nyilván megtalálta a hozzá illő traktort, hiszen nemcsak a kereslet, a kínálat is hatalmas” – olvashatjuk a közleményben. A lista egyéb elemei sem éppen mindennapi adatokkal szolgálnak, például a 10. hely, amelyet a ló birtokol.
Íme a legnépszerűbb keresőszavak a Jófogáson 2013-ban:
1. Simson
2. Kerékpár
3. Babakocsi
4. MTZ
5. Traktor
6. Laptop
7. Kanapé
8. Szekrénysor
9. BMW
10. Ló
Kapcsolódó cikkek
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Üzletépítés videotechnológiával
- Internet akkor és most - 10 év távlatából
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Egyre fontosabb az internet az amerikaiak számára
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- KSH: 112 ezerrel csökkent a mobiltelefon-előfizetések száma
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.