Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta az Xprime szolgáltatást
A BTel szolgáltatásával csökkenthető a net havidíja
Február 1-jén elindult a BTel legújabb szolgáltatása, az Xprime, melynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját. Az indulás óta eltelt 10 nap alatt 8847 háztartás választotta az új terméket, ami a BTel ügyfélkörének közel 10%-a.
Az Xprime egy vadonatúj szolgáltatás, amelynek segítségével tartósan csökkenthető - akár lenullázható - az internet előfizetés havidíja a Btel ügyfelei számára. Az indulás óta közel 9000 háztartás vette már igénybe az új terméket, ez a szám a BTel hétéves történetében rekordnak számít, hiszen ez a teljes ügyfélkör (100 000 háztartás) majdnem 10%-a. Az eredmények a menedzsment várakozásait is felülmúlták.
Facebook oldala, az Xprimeworld február 5-én indult és egy hét alatt 6700-nál is több rajongót gyűjtött. Az Xprime azonban nem csak a fogyasztók érdeklődését keltette fel, hanem a reklámozói oldalról is komoly és tömeges érdeklődés mutatkozik a termék iránt.
Az új szolgáltatásban a rendszer, böngészés közben meghatározott időközönként felkínál az ügyfél számára egy reklámot vagy reklám blokkot. Az előfizető szabadon dönthet arról, hogy megnézi-e a reklámokat vagy sem. Amennyiben a fogyasztó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet előfizetés havidíját.
Az Xprime esetében egy általános napi internet használat mellett (3-4 óra/nap) 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud "lenullázni" egy átlagos (3000 Ft-os) előfizetési díjat. Az új termék nagy előnye, hogy nem lassítja az internetet, így megmarad a felhasználói élmény és a reklámok megnézése is mindössze két percet vesz igénybe.
Egy jól átlátható és ellenőrizhető rendszer biztosítja az ügyfelek számára a folyamatos tájékoztatást. Az előfizetők az Xprime mellé saját webirodát is kapnak, ahol pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk státuszát.
Kapcsolódó cikkek
- Átalakul a Twitter
- Hét százalék feletti részesedést szerzett a SkillInvest a BTelben
- „A jobb internet közös ügyünk!”
- Bill Gates bármire válaszol a Redditen
- Nem a valós idejű BKV-adatokat mutatja az Utcakereső
- iOS 8 és iWatch – fókuszban a mozgás és az egészség
- Megújul a kínálat a Vaterán
- Magyar oldallal készül a világ egyik legnagyobb fotóügynöksége
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Innováció a Business Telecomtól