Felhőalapú nyomtatási megoldások KKV-nak
A Samsung nyomtatási megoldások üzletága bemutatta az új Samsung Cloud Printet. A KNOX platformjával is kompatibilis, nagyfokú biztonságot nyújtó megoldás teljes körű, ugyanakkor könnyen használható felhőalapú mobilnyomtatást tesz lehetővé az üzleti ügyfelek és a sokat utazó munkavállalók számára, amely különösen a kis- és középvállalatok (KKV-k) esetén jelent nagy előrelépést.
„A teljes hardverkínálat és a magas termékminőség révén kimagasló teljesítményt értünk el az európai vállalatközi (B2B) szektorban – mondta Dr. KiHo Kim, a Samsung Electronics ügyvezető alelnöke és a nyomtatási megoldások üzletágának vezetője. – 2014-ben a terveink szerint még inkább a kis- és középvállalkozások számára segítséget nyújtó megoldásokra összpontosítunk. Ennek a stratégiának a részeként mutatjuk be az új Samsung Cloud Print szolgáltatást, amely igazolja versenyképességünket a mobilnyomtatás területén is.”
Cloud Print – KNOX biztonsággal és telefonszám-alapú regisztrációval
Az új Samsung Cloud Print szolgáltatás a Samsung Cloud Print alkalmazásából és egy új NFC-képes nyomtatócsaládból áll, amelyek nem csak egyszerű kezelhetőséget, de magas szintű biztonságot is kínálnak.
A Samsung Cloud Print segítségével a Samsung még nagyobb biztonságot kínál vásárlói számára: az alkalmazás ugyanis kompatibilis a KNOX-szal – azaz a Samsung által kifejlesztett mobilbiztonsági rendszerrel. A tartalom biztonságát az adattitkosítás garantálja azon felhasználók esetén, akik használják a mobilnyomtatást, de nem rendelkeznek KNOX eszközökkel. Emellett az NFC funkcióknak köszönhetően a felhasználók azt is könnyedén meghatározhatják, hogy melyik nyomtató és mikor végezze el a nyomtatást.
Az alkalmazással egyszerűvé válik a felhőalapú nyomtatás, valamint a megosztás is. A felhasználók automatikusan regisztrálhatnak másokat a kinyomtatandó dokumentumok megosztásához az okostelefonjukban elmentett telefonszámok segítségével. Az NFC-nek köszönhetően néhány érintéssel lehetővé válik az okostelefonok akár 20 nyomtatóhoz történő csatlakoztatása is.
A Cloud Print ingyenesen letölthető lesz az Androidos készülékekre a Google Playről és a Samsung Appsről 2014 júniusában. Az alkalmazás iOS verziója 2014. második felében lesz elérhető. Az app kompatibilis az új, NFC-képes Samsung Xpress C1860 sorozatú színes lézernyomtatóval/multifunkcionális nyomtatókkal, valamint a Samsung Xpress M2885 sorozatú mono lézernyomtatóval/multifunkcionális nyomtatókkal, amelyek 2014 áprilisában kerülnek a piacra.
A Samsung Cloud Print először Koreában, az Egyesült Államokban és az európai országokban lesz elérhető 2014-ben, s később a többi országban is.
„2014: A KKV megoldások éve”
A Samsung nyomtatási megoldások üzletága a CeBIT-en bejelentette, hogy az idei év során a KKV-k számára kínált szolgáltatásokra fog összpontosítani, ezzel is jelezve ebben a fontos piaci szegmensben rejlő lehetőségeket. A KKV ügyfelek teszik ki az egész üzleti nyomtatási szektor 61%-át. Miközben a KKV-k nyomtatási megoldások iránti igénye tartósan növekszik, a költségvetési korlátok és az erőforrások hiánya sok kisebb cég esetén megakadályozta, hogy saját vállalati-szintű nyomtatáskezelési megoldásokat dolgozzanak ki.
Az új Cloud Print éppen ezt a piaci rést célozza meg. A felhőalapú szolgáltatások robbanásszerű terjedése az idei év egyik legfontosabb trendje, amely az okoskészülékek és a Bring Your Own Device (BYOD - Hozd a saját eszközödet, azaz a személyes eszközök munkahelyi felhasználása) trend egyre népszerűbbé válásával együtt figyelhető meg. Az új szolgáltatással a Samsung a mobilnyomtatás területén jelenleg tapasztalható lendületet kívánja kihasználni.
A Samsung stratégiája
A tervek szerint a Samsung nyomtatási megoldások üzletága jövőre olyan új, Display Copy nevű mobilmegoldásokat fog kínálni, amelyek lehetővé teszik, hogy egy sor különböző Samsung készüléken megoszthatóvá váljanak dokumentumok – a Samsung okostelefonoktól kezdve, a táblagépeken át, egészen a televíziókig – a Samsung Cloud Print alkalmazás segítségével.
A vállalat 2016-ra további újításokat tervez az üzleti ügyfeleknek nyújtott felhőalapú mobilmegoldások területén. Az új Samsung Cloud Platform lehetővé teszi majd a vevők számára, hogy egyetlen forrásból szerezzenek be nyomtatási megoldásokat és egy sor üzleti szolgáltatást. Ez a viszonteladók, a megoldásfejlesztők és a rendszerintegrátorok számára is előnyt jelent, mivel a Cloud Platformon keresztül könnyű lesz az üzleti megoldások értékesítése és leszállítása, s így kihasználhatják az egységes piacralépési stratégiát arra, hogy még több szolgáltatás adjanak el vevőiknek.
Kapcsolódó cikkek
- Legújabb ESET védelem Macre
- Új NFC-képes Samsung nyomtatók KKV-knak
- A Dell Precision munkaállomáson kelnek életre a jövő innovációi
- Rugalmasság és költséghatékonyság a kkv szektor biztonsági hívószavai
- Videóalapú tolmácsszolgáltatás indult hallássérülteknek
- Nagy fába vágta fejszéjét az Epson – Vajon sikerrel jár?
- Már lehet regisztrálni a Samsung Galaxy S5-re a Vodafone-nál
- SAP az ALDI-nál
- Új funkciók a MÁV jegykiadó automatákon
- SUSE SolidDriver program a legújabb hardvereszközök gyors telepítéséért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.