Üzleti videokommunikáció megfizethető áron a Ciscótól
A Cisco új együttműködési megoldásokat mutatott be. Az új fejlesztések praktikus és kényelmes videokonferencia lehetőséget kínálnak az irodai, a mobil és a távoli munkavégzés támogatásához a böngészőktől kezdve egészen az igazgatótanácsi tárgyalótermekig.
”Iparági statisztikák szerint a tárgyalók mintegy 93 százalékában még nem áll rendelkezésre jó minőségű videokommunikációs eszköz. A Cisco egy tavaly végzett felmérése szerint, bár egyelőre még az e-mail és a telefon a hazai vállalatok kommunikációjának fő csatornái, ugyanakkor – a világban mindenhol és Magyarországon is – komoly igény mutatkozik az egyszerű és költséghatékony webes és videokonferencia megoldások iránt. A Cisco új megoldásai bármilyen helyszínen – irodai vagy otthoni munkavégzés során, szállodai szobában, vagy akár egy kávézóban – egyszerűbb és közvetlen együttműködést biztosítanak a kollégákkal, partnerekkel, ügyfelekkel” - mondta Bedő Norbert, a Cisco Magyarország kommunikációs technológiákért felelős üzletfejlesztési vezetője.
Cisco MX videorendszerek bármely tárgyalóba
A Cisco új tárgyalótermi videorendszereit díjnyertes formaterv, egyszerű kezelés és intuitív felhasználói élmény jellemezi. A kisebb helyiségekre optimalizált Cisco TelePresence® MX200 második generációja FullHD felbontást biztosít mind az élő képhez, mind a számítógépes tartalom megjelenítéséhez, támogatja második külső képernyő csatlakoztatását, emellett költséghatékony és nagyon egyszerűen beüzemelhető. A Cisco TelePresence MX700 és MX800 magasabb teljesítményű rendszerei közepes és nagyobb helyiségekben biztosítanak FullHD felbontású videót, és az iparágban elsőként támogatják a H.265 szabványt, amely prémium képminőséget nyújt fele akkora sávszélesség használatával.
Cisco TelePresence SX10 Quick Set
A Cisco TelePresence SX10 Quick Set egy PC áráért is elérhető. Alkalmazásával bármely síkképernyős – TV, vagy monitor – kijelző 10 perc alatt FullHD minőségű videokonferencia rendszerré alakítható. A készülék kamerája kifejezetten a kisméretű, egy-három tárgyalók igényeihez igazodik. Egyszerű használhatóságával és kedvező árával nagy népszerűségre tart számot elsősorban a kis- és középvállalatok körében.
Cisco Telepresence Precision 60 és SpeakerTrack 60
Aki részt vett már videokonferencián, tudja, hogy a felhasználói élmény nagyban függ a kamera minőségétől és tudásától. A Cisco TelePresence Precision 60 az iparág legjobb képminőségét (1080p60) nyújtja. Alkalmazkodik a változó fényviszonyokhoz és a teljes látómező befogására alkalmas. A Cisco TelePresence SpeakerTrack 60 a Precision 60-ra épülő kétkamerás rendszer, amely elsőként kombinálja az intelligens arc- és hangforrás felismerő technológiákat. A terem méretétől függetlenül önállóan megtalálja a beszélőt, ráközelít, és amíg beszél, az adott előadót mutatja a résztvevőknek, majd zökkenőmentesen vált a következő felszólalóra, amikor az beszélni kezd. Ezek a fejlesztések együttműködnek és integrálhatóak a Cisco 2009 óta forgalmazott korábbi videokonferencia készülékeivel és a most bejelentett többi eszközzel is.
Cisco TelePresence SX80
A Cisco TelePresence SX80 ideális megoldás azoknak a szervezeteknek, amelyek nagyméretű és egyedi kialakítású helyiségeket szeretnének videomegoldásokkal felszerelni vagy a meglévőt fejleszteni. Az új, nagy teljesítményű és rugalmasan alakítható SX80 számos kameramegoldással (pl. SpeakerTrack 60) párosítható és akár három kijelzővel is használható. Az MX700-as és MX800-as platformokkal együtt az iparág első, a H.265-ös videokódolást támogató rendszere, alacsonyabb sávszélességen is kiváló képminőséget biztosít.
Intelligent Proximity
Az Intelligent Proximity teljesen új megközelítést hoz a mobileszközök és a videós együttműködési megoldások tekintetében. Segítségével a Cisco videorendszerei érzékelni tudják a megbeszélésre behozott mobileszközöket: okostelefonokat és táblagépeket. A megoldás megkérdezi az eszközök tulajdonosait, hogy be kívánják-e vonni mobileszközeiket a konferenciába. Az összekapcsolás után a felhasználók mobileszközeikkel tetszőlegesen tudják lapozni a konferencia során már vetített tartalmat, elmenthetik a szükséges diákat és újra megnézhetik a korábbi információkat anélkül, hogy az előadót meg kelljen állítaniuk, hogy ő lapozzon vissza egy korábbi oldalra.
Könnyű telepítés, beüzemelés és skálázhatóság
A Cisco fent bemutatott megoldásainak kialakításánál fontos szempont volt a felhasználóbarát kezelőfelület kialakítása, a könnyű üzembe helyezhetőség és a skálázhatóság.
Az egyetlen termékazonosító alatt megrendelhető együttműködési megoldás csomagok, amelyek a kiszolgáló hardverrel együtt, azon előre telepítve és használatra készen érkeznek a felhasználókhoz, jelentősen megkönnyítik a beüzemelést és a karbantartást. A Cisco továbbfejlesztette a kisvállalkozások körében népszerű csomagját, a Business Edition 6000-et. A megoldás a HD videokonferenciához szükséges szoftverekkel, egy új, költséghatékony, 25 felhasználós licensz csomaggal, és új varázsló-alapú telepítővel érkezik, amely jelentősen lerövidíti a beüzemelés idejét. A BE6000 népszerűsége és a nagyobb vállalatok hasonló megoldások iránti igényei miatt a Cisco ugyancsak bemutatta az 1000 fölötti felhasználóval rendelkező vállalatok számára kialakított Business Edition 7000-et is.
Kapcsolódó cikkek
- Cisco: az internet átrendezi a világ egyik leghíresebb múzeumát is
- Összefogott GE, az AT&T, a CISCO és az Intel a gépek és emberek együttműködéséért
- Cisco: Egymilliárd dollár felhőre
- Új ügyvezető a Cisco Magyarország élén
- Cisco: öt év alatt megtízszereződik a mobiladat-forgalom
- Hamarosan jönnek az intelligens virtuális asszisztensek
- Cisco: gazdasági áttörést hozhat Kelet-Európában az IoE technológia
- Tizenharmadik alkalommal díjazta hazai partnereit a Cisco
- 15 éves a Cisco Hálózati Akadémia
- Cisco: igény van az átfogóbb kommunikációs megoldásokra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.