Gyökeresen átalakul a televíziós médiapiac az Ericsson szerint
Az Ericsson Media Vision 2020 tanulmánya szerint az elkövetkező hat évben gyökeresen átalakul a televíziós médiapiac.
Az OTT (over-the-top - azaz a disztribútor kihagyásával közvetített videó, audio és más média tartalom) minden tartalomtulajdonos rendelkezésére áll majd a fogyasztók közvetlen eléréséhez - állapítja meg a tanulmány.
A fejlett régiókban megvalósul a "hálózatba kapcsolt társadalom", a hálózatra kapcsolt és videoszolgáltatást nyújtó készülékek sokasága pedig teljesen átalakítja a televíziózás élményét. A legnagyobb üzleti lehetőséget a tartalomszolgáltatás nyújtja, a felhasználók pedig az egyszerűsége miatt előnyben részesítik majd a csomagban kapott szolgáltatásokat.
A szélessávú adatkapcsolat felgyorsítja a fogyasztói szokások átalakulásának a folyamatát, kiegyenlítődik az arány az élő közvetítést és az igény szerint közvetített tartalmat fogyasztók között. A mobil szélessávú kapcsolatok gyarapodásával a mobil előfizetések is gyakorlatilag televíziós tartalomfogyasztókká lépnek elő.
Kapcsolódó cikkek
- Álhírek online terjesztéséért állítottak bíróság elé egy kínai férfit
- Büntetni fogják a lájk-kéregetőket
- Gyengébb a vártnál a "kínai Twitter", a Sina mikroblog befolyásoló ereje
- A HD-előfizetéseit duplázó UPC újabb tűéles ismeretterjesztő csatornával bővít
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Reklámringben az online média és a tévé
- Médiatanács: 940 ezer forintos bírság a Film Mániának
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
- Az Ericsson felvásárolja a Microsoft Mediaroom üzletágát