1 millió aktív mobilozó a Facebookon
A világ jelenleg legnépszerűbb közösségi oldalát, a Facebookot egyre többen érik el valamilyen mobilalkalmazáson keresztül. A legtöbb mobilplatformra elérhető alkalmazásokkal ma már több mint 1 millió duzzadt a havi aktív mobiluserek száma.
34%-kal növekedett a mobilfelhasználók száma az előző évhez képest. A januártól márciusig tartó időszakban vizsgálták a havi átlagos felhasználószámot mobilon, mely alapján kiderül, hogy számuk március 31-éig bezárólag átlépte az 1 milliót (1,01). Ezzel a mobilhirdetési piac is jelentősen növekedett, tavaly óta 17,5%-kal, míg egy évvel korábban csupán 5,4%-os volt a növekedési ráta.
Az adattal kapcsolatban Sharyl Sandberg, a vállalat ügyvezető igazgatója egy szerdai konferencián elmondta, hogy a mobil egy erős vezető számukra. Cathy Boyle, az eMarketer elemzője is kiemelte, hogy az emberek egyre jobban mobilra vándorolnak, és jelenleg a Facebook az egyik legnépszerűbb alkalmazás. Azt is hozzátette, hogy a mobilra szánt idő is növekedett. Az amerikai felhasználókat tekintve majdnem egy órával nőtt a mobilon töltött idő: 2 óra 20 percről 3 órára.
Forrás: USAToday.com; Kép: digitaltrends.com
Kapcsolódó cikkek
- Mégsem akkora üzlet a Weibo-részvény
- Több mint félmilliárd aktív felhasználó a WhatsApp táborában
- Spamirtásba kezdett a Facebook
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
- Vállalati sörrel kampányol a Misys
- Magyar titkosító programot minősített az amerikai szabványügyi hivatal
- Megérkezett a napelemes mobil töltők új generációja
- Büntetni fogják a lájk-kéregetőket
- Tematikus álláskínálat a Facebookon
- BlackBerry: a profit érdekében a készülékeket is beáldoznák
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird
2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Az Ecommerce Hungary támogatja az EU e-kereskedelmi reformjait
Az Ecommerce Hungary Egyesület, mint a magyarországi e-kereskedelmi szektor legnagyobb képviselője, üdvözli és támogatja az Európai Bizottság napokban felvázolt e-kereskedelmi importot érintő lépéseit annak érdekében, hogy az Unió e-kereskedelme továbbra is egy biztonságos, fenntartható, egyenlő versenyfeltételeket biztosító piactér legyen.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.