Ingyenessé vált az SAP Fiori és az SAP Screen Personas
Ingyenessé tette az eddig külön számlázott, magasabb felhasználói élményt biztosító megoldásait az SAP. A korábban vett licencek árát a cég beszámítja a későbbi vásárlásba.
A szoftvercég a Fiori névre keresztelt környezetét múlt évben adta ki azzal a céllal, hogy egységes, és könnyen kezelhető felhasználói felületet biztosítson minden eszköz, például tablet, okostelefon, laptop számára, mely SAP alkalmazásokat futtat. A felhasználó felület alapja a HTML5. Segítségével egyszerűbben kezelhetőek a leginkább használt funkcionalitások. Jelenleg több mint 300 app használja a Fiori környezetét.
Az SAP Screen Personas pedig lehetővé teszi, hogy a felhasználók saját maguk alkossák meg a képernyőn látszódó felületet. Célja, hogy egyedi funkcionalitású felületet lehessen létrehozni, mely a leghatékonyabban segíti az egy rendszerrel, de eltérő feladatokkal dolgozó munkavállalókat.
E megoldások a meglévő SAP licencek részévé váltak, azaz nem szükséges külön megvenni őket.
A bejelentéssel párhuzamosan adta hírül a szoftvercég a River fejlesztési környezet (SAP River Rapid Development Environment) béta kiadását, mellyel az ügyfelek Fiori jellegű webes alkalmazásokat szabhatnak testre, vagy hozhatnak létre újakat.
A változást az ügyfelek, és az ügyfeleket összefogó felhasználói csoportok kérésére reagálva tette meg az SAP. A bejelentésre a SAPPHIRE NOW konferencián került sor. Az ide kapcsolódó leggyakoribb kérdések-válaszok elérhetőek itt.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőből is elérhetőek az SAP analitikai megoldásai
- Közbeszerzési listán az SAP
- Régi-új HR vezető az SAP-nál
- Kizöldíti adatközpontjait az SAP
- SAP az ALDI-nál
- Új szemesztert indított az SAP és a MAVE a felsőoktatási hallgatóknak
- Big data lehetőségek a rák és az AIDS ellen
- Az SAP megoldása blokkolja a gyanús SMS-eket
- Az MVM arany SAP Quality Award díjat nyert
- Az SAP a partnereit is felhőbe hívja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.