Hét IT cég mutatkozik be Ázsia legnagyobb infokommunikációs kiállításán
ét magyar IT cég mutatkozik be június 17. és 20. között Ázsia legnagyobb infokommunikációs szakkiállításán, a szingapúri CommunicAsia rendezvényen - közölte a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA).
A szingapúri expón a szoftverfejlesztő és tanácsadó Multipass Solutions Zrt. mellett bemutatkozik a budapesti Artklikk Kft., amely főként a mobiltechnológia területén K+F intenzív termékfejlesztéssel foglalkozik. A szoftverfejlesztéssel foglalkozó P92 RDI Kft. profilja a kutatásra, a fejlesztésre és az innovációra épül. A RecognizeIT K+F technológiai és szoftverfejlesztő társaság elsősorban OTT és second screen felületeken futó alkalmazásokat fejleszt. A SpeSys Kft. speciális hardver és szoftver megoldásokat értékesít. A WebEye International Kft. több mint 12 ezer járművet szerelt fel GPS alapú flottakövető rendszerrel. A WM Rendszerház Kft. tevékenységének alapja az M2M (machine-to-machine) iparág, amelyben a mobil- és internetszolgáltatók rendszerére épülő adatátviteli megoldásokat kínál. Az EnterpriseIT és a BroadcastAsia rendezvényekkel egy időben és azonos helyszínen zajló idei CommunicAsia kiállítás nagyságát mutataj, hogy a 2013-as eseményen több mint 35 ezer látogató találkozott a világ 49 országából érkező 1300 kiállítóval - közölte a HITA.
Kapcsolódó cikkek
- QualysmArt kiállítás – Tudomány, technológia, művészet
- Több százmillió internet-fogyasztót műholdakról akar elérni a Google
- Eddig sosem látott képek az Aranycsapatról
- Díjazták az energiatudatosságot
- Media Hungary - Karas: az új médiakultúra nagyobb felelősséget ró az alkotókra
- Magyar IT-cégek mutatkoznak be Szingapúrban az ExhibIT-en
- EU-bíróság: van joghatósága az NMHH-nak a UPC fölött
- A jövő okos otthona a Samsungtól
- Három hét alatt körbeérte a Földet a Google internetszóró léggömbje
- Élénkülő gazdaságra, a különadók csökkenésre számít a Magyar Telekom
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.