Cisco: 3 milliárd dollárnál tart a FlexPod értékesítése
A Cisco és a NetApp bejelentette, hogy a FlexPod integrált adatközponti infrastruktúra megoldás közös értékesítésének értéke világszinten elérte a 3 milliárd dollárt. A megoldást ma már 100 országban több, mint 4 100 ügyfél alkalmazza. A 2010-es megjelenés óta a FlexPod egységek értékesítése évi 81%-kal növekedett.
„A FlexPod egy adatközponti termékcsalád, amely a Cisco hálózati- és szerver megoldására, illetve a NetApp tárolókra épül. Legfőbb előnye a rugalmassága, amely megmutatkozik a bővíthetőségében és széleskörű alkalmazhatóságában. A platform támogatja a legjelentősebb hypervisorokat (a VMware és a Citrix megoldásait, illetve a Microsoft Hyper-V és a Red Hat KVM hypervisorait) és a két cég számos vállalati alkalmazásra készített méretezési, tervezési és üzemeltetési segédleteket (pl. Microsoft, SAP, Oracle, Hadoop futtatása FlexPodon). Mindezek alapján a FlexPod egyaránt ajánlható kis-, közepes- és nagyvállalati környezetbe” – mondta Boross Ádám, a Cisco Magyarország rendszermérnöke.
„Magyarországon számos szektorban alkalmazzák a FlexPod megoldásokat, elsősorban virtuális környezetek kiszolgálására. Emellett van olyan ügyfelünk, akinél a platform lehetővé tette a meglévő Oracle adatbázis szerverek konszolidációját, vagy nagyméretű SAP rendszerek hatékony futtatását” – tette hozzá Juhász Jácint, a NetApp Magyarország rendszermérnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Múzeumok Éjszakája: az internet a múzeumokban is új látogatói élményt ad
- Foci VB: a gólözön mellett adatdömping is várható
- Cisco: közel háromszorosára nő az internet éves adatforgalma 2018-ra
- A Cisco bemutatta új Android-alapú asztali kommunikációs megoldásait
- A Supermicro az adatközpontokra fókuszál
- Hamburg a Ciscoval okosodna
- A Cisco nemzetközi versenyt hirdet startup vállalkozásoknak
- Új adatközponti eszközöket mutatott be a Cisco
- Üzleti videokommunikáció megfizethető áron a Ciscótól
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.