A Yahoo megvette a Flurryt

Czipperer Dia, 2014. július 22. 17:09

A Re/Code számolt be arról, hogy a Yahoo felvásárolta a mobilalkalmazás analitikával foglalkozó Flurryt. Ez a több száz millió dolláros üzlet segít majd a vállalatnak fellendíteni a mobilhirdetési stratégiáját.

A Flurry Analytics a Yahoo kezébe került. A lépéssel a vállalat célja, hogy az okostelefonokból származó hirdetési bevételeket növeljék.

 

A vállalat több száz milliárd dollárt fizet a mobilapplikációkkal és személyre szabott mobilhirdetésekkel foglalkozó, 2005-ben alapított cégért. Egyelőre a pontos összeget nem tudni, a BBC viszont arról ír, hogy az ár feltehetően 200 és 300 millió dollár között mozog.

 

A Yahoo 2012-ben vásárolta fel a Tumblrt, azóta ez a vállalat legnagyobb beruházása. A hír néhány nappal azután röppent csak fel, hogy bejelentették, hogy a profit 18%-kal visszaesett az elmúlt három hónapban – júniusig bezárólag.

 

A csökkenés annak köszönhető, hogy drasztikusan visszaestek a hirdetések: a második negyedévben 8%-os volt a zuhanás. A mobilhirdetések terén viszont jól muzsikál a vállalat. A tavalyi évhez képest 100%-kal nőtt az ebből származó bevétel, ezt szeretnénk tovább növelni. A két cég hétfőn arról beszélt, hogy az összefogással képesek lesznek jobban az ügyfelek érdekeit szolgálni és fokozni a mobilbevételeket is.

 

Forrás: TheNextWeb.com, BBC.co.uk

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14