KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
Szeptembertől ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat hét új, a kis- és középvállalati döntéshozókat érintő témával. A témák ismételten, mint az eddig években, azonnal használható, gyakorlati tudást adnak a kkv-vezetőknek mindennapi üzletvitelükhöz. Az előadók maguk is gyakorló vállalkozók, az adott témák legjobb, legtapasztaltabb szakemberei, akik a legújabb trendekről, jogszabályokról adnak át sehol le nem írt tudásokat.
A legjobb iskola az élet. A KKV-AKADÉMIA az üzleti élet folyamatos változásairól ad olyan, sehol meg nem szerezhető tudást, melyekre csak tapasztalatok árán lehetne szert tenni. Aki képes a drága idejéből áldozni arra, hogy mások tudásából, tapasztalataiból, ötleteiből merítsen, az hatalmas versenyelőnyre tehet szert. Akár már másnap beépítheti üzletmenetébe a friss ismereteket, praktikákat, tanácsokat.
Majd 30 KKV-AKADÉMIA rendezvényen, mintegy 2500 vállalkozásvezető tanult a cégélet különböző területéről, s „más kárán tanulta meg” a legjobb módszereket, megoldásokat, újdonságokat, praktikákat.
Idén szeptemberben az első akadémia közkívánatra ismételten foglalkozik a korlátlan ügyvezetői felelősség veszélyének témakörével. Emellett részletesen ismerteti a reklámadó nem csak a médiát, hanem minden vállalkozást érintő adminisztrációs és adózási kötelezettségét. Mert sokan nem tudják, hogy még az önreklámot is adóztatják.
Nagyon sokan szeretnének biztos piacot maguk mögött, s erre a legjobb megoldás egyike egy beszállítói pozíció megszerzése valamely nagyvállalatnál, amely egyébként külpiacra lépést is jelent. A beszállítói lét megszerzésének legfontosabb feltételeiről lesz szó a szeptemberi második KKV-AKADÉMIÁN. Az ügyfél-kezelés, az értékesítés a legfontosabb egy cég életében. A legkorszerűbb eladási módszerek, az ügyfél-kezelés legfinomabb részletei derülnek ki még szeptemberben.
A következő akadémiai rendezvényt a cég biztonságának kérdésköréből állították össze. Fő a biztonság a cégélet minden területén. Mennyibe kerül ez nekünk, ha figyelünk rá, s mennyibe, ha nem. Sokan szeretnék egyben megismerni az okoseszközök körébe tartozó dolgokat, s azt is, mire használhatók az üzleti életben.
A szakemberek a legújabb technológiák használatának megismertetésével óriási lehetőségeket adnak vállalkozásvezetőinknek, hogy elsőként vezethessék be az üzletükbe a legmodernebb megoldásokat. A bizalmi vagyonkezelés intézményét már márciustól bevezette az új PTK, ám az intézményrendszer csak év vége körül áll fel, s tudhatjuk meg, hogyan, miként helyezhetjük biztonságba a cégvagyonunkat. Végül, de nem utolsósorban az utolsó akadémiai rendezvényen a tartalommarketingről, mint a manapság legjobban működő marketingkommunikációról lesz szó.
Témák:
1. A korlátlan felelősség és a reklámadó kivédése (szeptember 4. csütörtök)
2. Beszállítónak lenni jó! A biztos pozíció feltételei (szeptember 11. csütörtök)
3. Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz (szeptember 24. szerda)
4. Fő a biztonság! A biztonság megteremtésének ára az üzlet minden területén (október 21. kedd)
5. Okos eszközök üzleti célú használata. A jövő okos és virtuális üzletvitele. (november 11. kedd)
6. Bizalmi vagyonkezelés. Már működnek az intézmények a cégvagyon biztonságba helyezése érdekében (december 4. csütörtök)
7. Tartalommarketing. A jó webes tartalom titka (december 16. kedd)
Regisztrálás mind a hét rendezvényre számos kedvezménnyel
Kapcsolódó cikkek
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- A webáruház új trendjei
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Marketing eszközök arzenálja
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Megkétszerezte reklámbevételét a YouTube
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.