KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
Szeptembertől ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat hét új, a kis- és középvállalati döntéshozókat érintő témával. A témák ismételten, mint az eddig években, azonnal használható, gyakorlati tudást adnak a kkv-vezetőknek mindennapi üzletvitelükhöz. Az előadók maguk is gyakorló vállalkozók, az adott témák legjobb, legtapasztaltabb szakemberei, akik a legújabb trendekről, jogszabályokról adnak át sehol le nem írt tudásokat.
A legjobb iskola az élet. A KKV-AKADÉMIA az üzleti élet folyamatos változásairól ad olyan, sehol meg nem szerezhető tudást, melyekre csak tapasztalatok árán lehetne szert tenni. Aki képes a drága idejéből áldozni arra, hogy mások tudásából, tapasztalataiból, ötleteiből merítsen, az hatalmas versenyelőnyre tehet szert. Akár már másnap beépítheti üzletmenetébe a friss ismereteket, praktikákat, tanácsokat.
Majd 30 KKV-AKADÉMIA rendezvényen, mintegy 2500 vállalkozásvezető tanult a cégélet különböző területéről, s „más kárán tanulta meg” a legjobb módszereket, megoldásokat, újdonságokat, praktikákat.
Idén szeptemberben az első akadémia közkívánatra ismételten foglalkozik a korlátlan ügyvezetői felelősség veszélyének témakörével. Emellett részletesen ismerteti a reklámadó nem csak a médiát, hanem minden vállalkozást érintő adminisztrációs és adózási kötelezettségét. Mert sokan nem tudják, hogy még az önreklámot is adóztatják.
Nagyon sokan szeretnének biztos piacot maguk mögött, s erre a legjobb megoldás egyike egy beszállítói pozíció megszerzése valamely nagyvállalatnál, amely egyébként külpiacra lépést is jelent. A beszállítói lét megszerzésének legfontosabb feltételeiről lesz szó a szeptemberi második KKV-AKADÉMIÁN. Az ügyfél-kezelés, az értékesítés a legfontosabb egy cég életében. A legkorszerűbb eladási módszerek, az ügyfél-kezelés legfinomabb részletei derülnek ki még szeptemberben.
A következő akadémiai rendezvényt a cég biztonságának kérdésköréből állították össze. Fő a biztonság a cégélet minden területén. Mennyibe kerül ez nekünk, ha figyelünk rá, s mennyibe, ha nem. Sokan szeretnék egyben megismerni az okoseszközök körébe tartozó dolgokat, s azt is, mire használhatók az üzleti életben.
A szakemberek a legújabb technológiák használatának megismertetésével óriási lehetőségeket adnak vállalkozásvezetőinknek, hogy elsőként vezethessék be az üzletükbe a legmodernebb megoldásokat. A bizalmi vagyonkezelés intézményét már márciustól bevezette az új PTK, ám az intézményrendszer csak év vége körül áll fel, s tudhatjuk meg, hogyan, miként helyezhetjük biztonságba a cégvagyonunkat. Végül, de nem utolsósorban az utolsó akadémiai rendezvényen a tartalommarketingről, mint a manapság legjobban működő marketingkommunikációról lesz szó.
Témák:
1. A korlátlan felelősség és a reklámadó kivédése (szeptember 4. csütörtök)
2. Beszállítónak lenni jó! A biztos pozíció feltételei (szeptember 11. csütörtök)
3. Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz (szeptember 24. szerda)
4. Fő a biztonság! A biztonság megteremtésének ára az üzlet minden területén (október 21. kedd)
5. Okos eszközök üzleti célú használata. A jövő okos és virtuális üzletvitele. (november 11. kedd)
6. Bizalmi vagyonkezelés. Már működnek az intézmények a cégvagyon biztonságba helyezése érdekében (december 4. csütörtök)
7. Tartalommarketing. A jó webes tartalom titka (december 16. kedd)
Regisztrálás mind a hét rendezvényre számos kedvezménnyel
Kapcsolódó cikkek
- Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
- A közösségi média fortélyai a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- A webáruház új trendjei
- Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón
- Marketing eszközök arzenálja
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Megkétszerezte reklámbevételét a YouTube
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.