Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is
MTI Sajtóadatbank, 2014. november 3. 12:23
A japán Sony nagyvállalat vesztesége 136 milliárd japán jenre nőtt 2014 harmadik negyedévében az egy évvel korábbi harmadik negyedéves 19,6 milliárd jenes veszteségről.
A veszteség döntő része a Sony mobiltelefon-üzletágához kapcsolódó 176 milliárd jenes értékleírásból adódik. A Sonynál átszervezték a vállalat struktúráját, és ennek keretében újraszámolták az egyes üzletágak értékét.
A Sony mobilüzletágánál az átszervezést leszámítva is voltak gondok, a vállalat elismerte, hogy Kínában sikertelen volt terjeszkedési kísérletük, nem bírták az árversenyt a rivális helyi gyártókkal. A 2014-2015-ös pénzügyi évben a Sony várhatóan 41 millió okostelefont ad el, korábbi előrejelzésükben még 43 milliós eladásra számítottak.
A Sony bevétele a 2013-as harmadik negyedévben 1901,5 milliárd jen volt, éves szinten 7 százalékkal nőtt, többek közt a digitális kamerák jobb eladási mutatói miatt. (Egy dollár mintegy 112 jent ér.)
A Sony mobilüzletágánál az átszervezést leszámítva is voltak gondok, a vállalat elismerte, hogy Kínában sikertelen volt terjeszkedési kísérletük, nem bírták az árversenyt a rivális helyi gyártókkal. A 2014-2015-ös pénzügyi évben a Sony várhatóan 41 millió okostelefont ad el, korábbi előrejelzésükben még 43 milliós eladásra számítottak.
A Sony bevétele a 2013-as harmadik negyedévben 1901,5 milliárd jen volt, éves szinten 7 százalékkal nőtt, többek közt a digitális kamerák jobb eladási mutatói miatt. (Egy dollár mintegy 112 jent ér.)
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
- Iránba tart az Apple
- Lehangoló a Facebook eredménye
- Telenor: nőtt a bevétel, szinten maradt a nyereség a harmadik negyedévben
- Új szereplő a hazai Big Data piacon
- Repíti az Apple-t az új iPhone
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- Nagyon megy az Intelnek
- A Symantec is a két vállalatra való szétváláson gondolkodik
- Várhatóan nem fizet osztalékot a Magyar Telekom
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24