Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 3. 12:23

A japán Sony nagyvállalat vesztesége 136 milliárd japán jenre nőtt 2014 harmadik negyedévében az egy évvel korábbi harmadik negyedéves 19,6 milliárd jenes veszteségről.

A veszteség döntő része a Sony mobiltelefon-üzletágához kapcsolódó 176 milliárd jenes értékleírásból adódik. A Sonynál átszervezték a vállalat struktúráját, és ennek keretében újraszámolták az egyes üzletágak értékét.

A Sony mobilüzletágánál az átszervezést leszámítva is voltak gondok, a vállalat elismerte, hogy Kínában sikertelen volt terjeszkedési kísérletük, nem bírták az árversenyt a rivális helyi gyártókkal. A 2014-2015-ös pénzügyi évben a Sony várhatóan 41 millió okostelefont ad el, korábbi előrejelzésükben még 43 milliós eladásra számítottak.

A Sony bevétele a 2013-as harmadik negyedévben 1901,5 milliárd jen volt, éves szinten 7 százalékkal nőtt, többek közt a digitális kamerák jobb eladási mutatói miatt. (Egy dollár mintegy 112 jent ér.)

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál

Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánc csapatához. Mindkét szakember tavaly év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdett.

2025. január 24. 13:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54