Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 3. 12:23

A japán Sony nagyvállalat vesztesége 136 milliárd japán jenre nőtt 2014 harmadik negyedévében az egy évvel korábbi harmadik negyedéves 19,6 milliárd jenes veszteségről.

A veszteség döntő része a Sony mobiltelefon-üzletágához kapcsolódó 176 milliárd jenes értékleírásból adódik. A Sonynál átszervezték a vállalat struktúráját, és ennek keretében újraszámolták az egyes üzletágak értékét.

A Sony mobilüzletágánál az átszervezést leszámítva is voltak gondok, a vállalat elismerte, hogy Kínában sikertelen volt terjeszkedési kísérletük, nem bírták az árversenyt a rivális helyi gyártókkal. A 2014-2015-ös pénzügyi évben a Sony várhatóan 41 millió okostelefont ad el, korábbi előrejelzésükben még 43 milliós eladásra számítottak.

A Sony bevétele a 2013-as harmadik negyedévben 1901,5 milliárd jen volt, éves szinten 7 százalékkal nőtt, többek közt a digitális kamerák jobb eladási mutatói miatt. (Egy dollár mintegy 112 jent ér.)

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30