Cáfolta a Vodafone a magyarországi érdekeltség eladásával kapcsolatos híreket
A Vodafone Group nem tervezi a magyarországi érdekeltség eladását - közölte a Vodafone Group az MTI érdeklődésére csütörtökön.
A Vodafone közölte, a félreértés abból adódik, hogy Vittorio Colaonak feltettek egy kérdést, ami arra vonatkozott, hogy a cég eladná-e egyes érdekeltségeit.
A tájékoztatás szerint Colao a kérdésre válaszolva mindössze annyit mondott: a Vodafone általános elvként vallja, hogy a részvényesei érdekében mindig nyitott a portfóliója esetleges módosítására. A vezérigazgató általánosságban nyilatkozott és semmilyen módon nem állt szándékában azt sugallni, hogy a Vodafone csoportnak ilyen jellegű konkrét tervei lennének bármelyik helyi piacára vonatkozóan - közölte a Vodafone Magyarország.
A konferencián a vezérigazgató beszélt arról is, hogy a csoport teljes körű telekommunikációs szolgáltatásokat ajánlani tudó szervezetté akar válni.
A Vodafone fontolgatja, hogy bővítené kínálatát vezetékes szélessávú internet elérést biztosító szolgáltatásokkal, televíziós csatornák kínálatával, és esetleg ezeken a televíziós csatornákon önálló médiatartalmak nyújtásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone nagymértékben csökkentette teljes okostelefon-kínálatának árait
- A Vodafone nagymértékben csökkentette teljes okostelefon-kínálatának árait
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Gartner: piacvezető a Vodafone az M2M-ágazatban
- Nem megy jól a Vodafone-nak
- Nem megy jól a Vodafone-nak
- A Vodafone továbbra is változatlan áron kínálja a Red, Go és Max csomagokat
- A Vodafone továbbra is változatlan áron kínálja a Red, Go és Max csomagokat
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.