Távközlési és informatikai marketingfórum
Kovács Attila, 2000. szeptember 13. 09:56
Szeptember 20-án a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesület szervezésében már negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Távközlési és Informatikai Marketing Fórum.
A budapesti rendezvényen 31 előadó tart egyenként 15 perces előadást, és előzetesen 37 vállalat, szervezet 120 szakembere jelezte részvételi szándékát. A szeptember 13-i sajtótájékoztatón, amelyet az egyik támogató, a Synergon irodaházában tartottak, a szervezők hangsúlyozták, hogy a távközlés deregulációjából adódóan egyre nagyobb szerepet kap a marketing; fontossá válik a piac, a vevő megértése és felmérése, továbbá a távközlési szektorban is előtérbe kerülnek a marketingkommunikációs és PR-eszközök. Szükségessé válik a szakmai marketing megerősítése, s ennek egyik leghatékonyabb módja, ha a piaci szereplők például ilyen fórumokon osztják meg egymással a tapasztalataikat.
> További információ: 353-1027, vagy hiradastechnika@mtesz.hu
Kapcsolódó cikkek
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Az Apple társalapítója az NHH-konferencián
- Viviane Reding Budapesten
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
- 26-napos a genfi WRC-07 világkonferencia
- CEBC: távközlési konferencia konvergencia fókusszal
- A telekommunikációs konvergencia filozófiája
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- Fogyasztók forradalma - interaktív marketing konferencia