Egyre többen követik Magyarországot a Twitteren

forrás: Prím Online, 2014. december 12. 08:10

A Magyar Turizmus Zrt. hazánkat népszerűsítő, angol nyelvű Twitter oldala decemberben meghaladta a 100.000 fős követői számot.

Ezzel a „Hungary Tourism” nevű oldal megelőzte a legtöbb európai állam (köztük Lengyelország, Ausztria, Németország, Finnország vagy Norvégia) országnépszerűsítő oldalának teljesítményét is. A Magyar Turizmus Zrt. többszörösen díjnyertes imázsfilmjét félmilliónál többször játszották le világszerte.

Magyarország világviszonylatban is kiemelkedő turisztikai teljesítményét támogatja a Zrt. erős jelenléte a világhálón. Nem csupán a Twitter oldal követőinek száma magas, hanem a bejegyzések minősége, a megosztások száma is, így a „Hungary Tourism” profil a világ Twitter oldalainak vezető 20 százalékába küzdötte fel magát. Ez az eredmény kizárólag spontán megosztásokon alapul. Az MT Zrt. saját kutatásai szerint Európa országainak turisztikai profiljaiközül a követők számát tekintve Magyarország az élvonalban szerepel.

 



Mindemellett, a központi honlapjaik (a magyar nyelvű www.itthon.hu és az angol nyelvű www.gotohungary.com) évente milliós nagyságrendű látogatottsággal büszkélkedhetnek, mint ahogyan a magyar és angol nyelvű Facebook oldalak (Élmény Itthon, illetve Hungary Tourism) kedvelőinek a száma is napról napra emelkedik. Az angol nyelvű YouTube csatorna, a „Hungary” videóit 2014 első kilenc hónapjában 223 ezer 844 alkalommal tekintették meg. Legnépszerűbbnek a „Think Hungary - More than expected” című, többszörösen díjnyertes film bizonyult, ennek két verzióját a 2013. novemberi megjelenése óta több mint félmillió alkalommal játszották le.

Jelentős webes támogatottsággal zajlik a téli forgalomélénkítő (Budapest Winter Invitation) kampány: a szolgáltatók online rendszert használnak, így azonnal követhetők a kampány statisztikai adatai, illetve a saját honlapon foglalások is indíthatók.

A Magyar Turizmus Zrt. nyáron videóblogban és internetes felületeken ösztönözte belföldi utazásra az Y generáció tagjait is. Az év utazója címet viselő akció főszereplője 10 hét alatt utazta be Magyarországot, élményeit videók és blogbejegyzések révén folyamatosan követhették az érdeklődők.

hirado.hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Most is a Debreceni Egyetem a legjobb választás

Megjelent az online általános felsőoktatási felvételi tájékoztató, melyben a Debreceni Egyetem valamennyi jövő szeptemberben induló képzése, köztük hét új mesterszak is megtalálható. A Debreceni Egyetem jövőre is az ország legszélesebb képzési kínálatával várja a felvételi előtt állókat.

2024. december 22. 10:27

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32