Ütős ötletek és sikersztorik az év első Okostelefon Akadémiáján
Egy jó ötlettel sikert elérni talán soha nem volt olyan könnyű, mint ma, hiszen az okoseszközökkel és az internettel hatalmas lehetőség kerül minden találékony ember kezébe. A Telenor idei első Okostelefon Akadémiája igyekszik bátorítást és ihletet adni mindenkinek, akinek van egy jó ötlete, mégpedig olyan előadók segítségével, akik maguk is egy-egy sikersztori részesei, alkotói. A január 21-i eseményen az Appra magyar! 2014 nyerteseit is kihirdetik.
Hogyan lesz egy ötletből sikersztori? Hogyan induljunk? Honnan tudhatjuk, hogy jó az ötletünk és hogyan vigyázzunk rá? Milyen csapatot érdemes építeni, és ki segíthet a megvalósításban? Mi működött eddig, mi lehet a jövő trendje? Mindezekre a kérdésekre választ kaphatnak azok, akik január 21-én ellátogatnak a Millenárisra.
A nyitóelőadásban a 2013-as év üzletemberének választott Vinnai Balázs, a MySis Digital Channels üzletágának vezetője mutatja be saját történetén keresztül, hogyan lesz egy online pénzügyekkel foglalkozó startupból valódi siker; milyen kompetenciák kellenek ahhoz, hogy mobillal kapcsolatos projektekkel foglalkozzon valaki, és mi lehet a jó üzleti modell titka egy startup számára.
Egy másik, nemzetközi szinten is kiemelkedő sikereket elért magyar startup, a Prezi regionális pr-vezetője, Faix Csaba előadásában az ötlet keletkezésének és gondozásának oldaláról közelíti meg az esemény témáját. Őt követően a magyar Youtube egyik legnépszerűbb szereplője, Szirmai Gergely, a Hollywood Hírügynökség videóbloggere mondja el történetét és tapasztalatait, hogy miként lehet saját magunkat és ötletünket márkává tenni, hogyan futhatunk be egy jó koncepcióval Youtube-on.
Ha egy ötlet megvalósul, és mobilalkalmazás készül belőle, az alkalmazásboltokon keresztül hozhat bevételt fejlesztőinek. Köles Kristóf, a Telenor Magyarország termékmenedzsere azt mutatja be, a milyen szerepe van a mobilszolgáltatónak abban, hogy ez a felhasználók és a fejlesztők számára egyaránt előnyös legyen.
Az izgalmas előadások után kerül sor az ország legnagyobb mobilalkalmazás-fejlesztő versenyének, az IVSZ (Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége) szervezésében zajlott Appra magyar! 2014 díjátadójára, ahol négy kategóriában (életmód, szórakozás, üzlet, kereskedelem) hirdetik ki a nyerteseket, vagyis az év hazai mobilalkalmazásait.
A szokásokhoz híven az előadások mellett, az Okostelefon Akadémia Expo területén ezúttal is jelen lesznek újdonságaikkal a legnagyobb készülékgyártók. A Firefox, a Game Channel, a FreeDee printing és az IVSZ standjai mellett a látogatók pedig megismerkedhetnek az Appra magyar! verseny ígéretes fejlesztőinek alkalmazásaival is.
Az Okostelefon Akadémia rendezvénysorozattal a Telenor célja, hogy az egyre bővülő okostelefon-felhasználói kör számára releváns, előremutató és izgalmas témákat, felhasználási területeket mutasson be. Ennek megfelelően az események témáihoz kapcsolódó szakterületek elismert szakembereit hívja meg előadónak, bemutatkozási lehetőséget biztosít hazai fejlesztőcsapatok számára és alkalmat kínál a vendégeknek, hogy kérdéseiket, észrevételeiket közvetlenül a szakemberekkel is megvitathassák.
A rendezvény ingyenesen látogatható, de regisztrációhoz kötött. További részletek: https://www.facebook.com/events/305677129630990/
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- 1app mobilalkalmazás-fejlesztő verseny diákoknak
- Hamarosan valós időben fordíthat a Google Fordító
- A Skyscanner megveszi a magyar Distinction applikációfejlesztőt
- Magyar innováció: okoskesztyű jeltolmácsnak
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Ingyenesek a Foci VB hátralévő meccsei a MyTV-n
- Okostelefonos applikáció segíti a vöröskeresztes elsősegélynyújtókat a Balatonnál
- Google Glass és hordható okoseszközök a Telenor Okostelefon Akadémián
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.