Szallas.hu a milliárdosok klubjában
A belföldi turisztikai piac bővülését is jelentősen túlszárnyalva 1,34 milliárd forintra emelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, ami 66 százalékos növekedésnek felel meg. „Itthon 60, míg külföldön 80 százalékos volt a bővülésünk. Összesen közel 10 milliárd forint értékben 1,2 millió vendégéjszakát közvetítettünk a múlt évben” – ismertette a cég főbb eredményeit Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezetője.
A 2007-ben alapított, első üzleti évében 5,6 millió forintos forgalmat elérő cég tavaly megnyerte a Deloitte Közép-Európai Technology Fast 50 díjat, melyet évről évre a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatának adnak át. „A bővülés alapját két tényező adja. Egyrészt a belföldi turizmus növekedése, mely idén sem torpan meg, becsléseink szerint elérheti a 9 százalékot. Másrészt évről évre emelkedik az online szállásfoglalás aránya, mely 2015-ben akár a 60 százalékot is elérheti. Ehhez a szemléletváltáshoz az online szállásfoglalás számos szolgáltatása, például a rugalmas kereső, az azonnali foglalás és az árösszehasonlítás lehetősége is hozzájárul, így a Szallas.hu fejlesztései a piac növekedését is szolgálják” – mondta Varga Zoltán. A szakember hozzátette, a Szallas.hu egyre nagyobb szerepet játszik a külföldiek beutaztatásában is, tavaly például a Lengyelországból érkező vendégszám erőteljes növekedését tapasztalták.
2015-től 5 kontinensen
2014-ben a Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki Horvátországban, így az egyik legnagyobb hazai kiutaztatóvá vált. Az organikus növekedés mellett ehhez az is hozzájárult, hogy a cég 2014 végén megállapodást kötött a Hotel.de szállásközvetítő oldallal, így jelenleg már 127 400 szálláshely érhető el a Szallas.hu oldalán. „A Hotel.de kínálatának teljes integrációja márciusra fejeződik be, így tavasztól a magyarok már 5 kontinensre tudnak nálunk szállást foglalni. Célunk, hogy nemcsak a hazai, hanem a közép-európai szállásközvetítő piac vezetőjévé váljuk az elkövetkezendő 3 évben. Ehhez kapcsolódóan idén eddig legnagyobb nyereményjátékunkat hirdetjük meg, melynek keretében egy BMW 218-as személygépkocsit sorsolunk ki magyar vendégeink körében” – tette hozzá Varga Zoltán.
A belföldi piacon a Szallas.hu részesedése jelenleg 31 százalékos az összes online szállásfoglalásból. A tavalyi év a cég életében az üzleti eredményeken túl is számos rekordot hozott. Akadt például olyan szállóvendég, aki a teljes 2014-es évben egy hotel vendégszeretetét élvezte. A legnagyobb egyszeri foglalás értéke elérte a 9 millió forintot, legolcsóbban pedig 2000 forintért jutottak szálláshoz – több ízben is – a vendégek.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikus közokiratként is lekérdezhető a cégkivonat
- Rivális online zenei szolgáltatót vásárolt az Apple
- Magyar internetes holding terjeszkedik a Balkánon
- Új üzleti portál az Atigristől
- 118 millió forint veszteséggel zárt a Bookline.hu
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Immola az Index.hu Ingatlan mellékletének adatbázis-szolgáltató partnere
- A Sanoma üzemelteti tovább a PDAMánia internetes oldalait
- A YouTube megvételéről tárgyal a Google
- Folyamatos bővítések és újra meghívóküldés az iWiW-en
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.