Langsteiner Marianne az Invitel új lakossági vezérigazgató-helyettese
2015. február 12-től Langsteiner Marianne tölti be az Invitel lakossági vezérigazgató-helyettesi pozícióját.
A kinevezés kapcsán David Blunck, az Invitel vezérigazgatója hangsúlyozta: „Marianne-nak lakossági marketing igazgatóként kulcsszerepe volt a televíziózást középpontba helyező szolgáltatási stratégia sikerében. Az Invitel tv-szolgáltatásból származó árbevétele – felülmúlva várakozásainkat – az elmúlt két évben megduplázódott. Mostantól, a teljes lakossági szervezet vezetőjeként minden lehetősége megvan a sikeres folytatásra.”
Langsteiner Marianne a Budapesti Corvinus Egyetem jogelődjénél szerzett okleveles közgazdász-, majd a Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán villamos üzemmérnök diplomát.
A Magyar Telekomnál és elődvállalatainál is vezető pozíciókat töltött be, 2005-től a T-Mobile marketing igazgatójaként, 2008-tól pedig a Magyar Telekomon belül a T-Mobile és T-Home üzletág marketing igazgatójaként tevékenykedett, többek között a Westel T-Mobile-lá történő átmárkázását irányította és a T-Home márka bevezetésében is részt vett. Ezt követően az Invitelhez történő csatlakozásáig a MALÉV Légiközlekedési Zrt. marketing igazgatója volt, a társaság marketing, termékfejlesztési és e-business tevékenységét irányította.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar regionális vezető az Avnet TS-nél, a legnagyobb vállalati IT disztribútornál
- Új vezetőt neveztek ki az LG Electronics Magyar Kft. élére
- David Blunck az Invitel új vezérigazgatója
- MBA alapító az IP Systems új ügyvezetője
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- Új vezérigazgatót neveztek ki az Antenna Hungáriánál
- Új területi vezető a Philips Magyarországnál
- Az IBM alelnöke a Xeroxhoz igazolt
- Vezetőváltás a Nokia magyarországi vállalatánál
- Új vezető a várakozáson felül teljesítő Nokiánál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.