Mobil bankkártya-terminál: új mobil fizetési megoldás a biztosítási piacon
Akár otthon, a nappalinkban ülve is fizethetünk bankkártyával az Allianz pénzügyi tanácsadóinál egy új, Magyarországon elsőként használt fizetési megoldásnak köszönhetően. Az Allianz Hungária Zrt, az Ingenico Group és a MasterCard közös fejlesztésében létrehozott mobil bankkártya-terminál a tanácsadók okostelefonjához csatlakoztatva teszi lehetővé a mágnescsíkos, chipes és egyérintéses kártyák elfogadását, így az egyszerű gyors és biztonságos fizetést.
Az Ingenico iCMP mPOS terminálja egy okostelefon vagy táblagép és egy hozzá tartozó iOS és Android alatt futó üzleti, értékesítési alkalmazás kiegészítésével működő bankkártya elfogadó megoldás. A készülék egyaránt alkalmas a mágnescsíkos, a chipes és az egyérintéses kártyák elfogadására, kompakt mérete miatt pedig ideális megoldás a nem helyhez kötött fizetési szituációkban. A terminál biztonságos Bluetooth kapcsolat segítségével kommunikál az okostelefonnal vagy táblagéppel. A megoldás különlegessége az is, hogy nincs kinyomtatott nyugta, ezeket az ügyfél emailen keresztül kapja meg és nem kell tárcájában őriznie.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung kezében a Loop Pay
- Az okostelefonos fizetés és a drónok éve vár ránk
- Már mobilról is megvehetjük az új autópályamatricákat
- Sikeres évet zárt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- A Cellum fejlesztette a Telenor mobilfizetési alkalmazását
- Mobilalapú pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor
- Bitcoinnal is lehet fizetni a román mobilPay rendszerben
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Mennyire használják az emberek az Apple Payt?
- Új számlafizető alkalmazással amerikai versenyen döntős a Cellum
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.