Ami elromolhat, az el is romlik
Új alkalmazáson dolgozik a Google, mely a keresőrendszeréhez kapcsolódva segítene az embereknek megtalálni a megfelelő szakembert különböző az otthonokban előforduló problémák elhárításához, szolgáltatások, munkák elvégzéséhez.
A Google az Amazon lábnyomában járva szintén beszáll a házkörüli munkákkal kapcsolatos szolgáltatások értékesítésébe. De míg az Amazon különböző szolgáltatások vásárlását illetve bérlését teszi lehetővé, a Google a keresések alapján szeretné összekapcsolni a szolgáltatót a megrendelővel.
Ha valaki például beírja a keresőbe, hogy duguláselhárítás, vagy fűtésszerelés, a Google jelenleg kiadná az illető lakóhelyéhez közeli szakemberek hirdetéseit. A jövőben azonban szeretné valamilyen módon összekapcsolni a szakembert a megrendelővel, de hogy hogyan, azt még nem lehet tudni.
A Google már korábban is hozott létre olyan alkalmazást, mely összekapcsolja a szolgáltatót a megrendelővel, a Google Compare segített a gépjármű biztosítások összehasonlításában.
Kapcsolódó cikkek
- A Google bemutatta az Android Payt
- Megváltozik a Google rangsorolási algoritmusa
- Táblagépeken is használható az Inbox
- Robin Williams áll a világ legfelkapottabb kereséseit összegző listán
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Megkegyelmezett a trükköző weboldalaknak a Google Pingvin
- Harmadszorra is lecsap a Google Pingvin algoritmusa
- Az első Android appok megérkeztek a Chromebook modellekre
- BlackBerry Blend – ahol a platformok találkoznak [Videó]
- Hivatalos a Twitter elnémítás funkciója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”
A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.