Újra internetes ikon akar lenni a Yahoo

MTI Sajtóadatbank, 2015. április 24. 12:28



Magasabb forgalom mellett csökkent a Yahoo! Inc. internetes kereső és tartalomszolgáltató vállalat nyeresége az első negyedévben - derül ki a cég honlapján közzétett negyedéves eredmény beszámolóból.

A Yahoo az idei első negyedévben 1,226 milliárd dollár bevételre tett szert, 8 százalékkal magasabbra a tavalyi első negyedévi 1,133 milliárd dollárnál. Az első negyedévi forgalom elmaradt a 2014 negyedik negyedévi 1,253 milliárd dollártól.

Adó, kamat, értékcsökkenés és amortizáció előtti (EBITDA) eredménye 231 millió dollár lett, 25 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbi 306 millió dollárnál. A 2014 negyedik negyedévi EBITDA eredmény 409 millió dollár volt. A Yahoo első negyedéves nyeresége 21 millió dollárra csökkent a 2014 első negyedévi 312 millióról, egy részvényre jutó nyeresége pedig 2 centre 29 centről.

 



A Yahoo kereső szolgáltatásból származó bevétele 20 százalékkal 956 millió dollárra emelkedett az első negyedévben. A weboldal-látogatási forgalomból származó bevételben a mobil eszközökön bonyolított forgalom részaránya az idei első negyedévben 21 százalékra emelkedett a 2014 első negyedévi 14 százalékról. Alkalmazottai számát a Yahoo a negyedév folyamán az egy évvel korábbihoz képest 8 százalékkal 11 400-ra csökkentette.


A második negyedévben a Yahoo 1,210-1,250 milliárd dollár forgalomra, 240-260 millió dollár EBITDA eredményre és 90-110 millió dollár nyereségre számít.

A Yahoo többéves átszervezési folyamat kellős közepén tart, melynek célja ismét internetes "ikonná" tenni a céget - kommentálta Marissa Mayer vezérigazgató a negyedéves eredmény beszámolót. A Yahoo új tartalommal és új funkciókkal kívánja növelni látogatói, és ezzel párhuzamosan reklámpartnerei számát.

Kulcsszavak: +céginfo Yahoo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36