Újra internetes ikon akar lenni a Yahoo
Magasabb forgalom mellett csökkent a Yahoo! Inc. internetes kereső és tartalomszolgáltató vállalat nyeresége az első negyedévben - derül ki a cég honlapján közzétett negyedéves eredmény beszámolóból.
A Yahoo az idei első negyedévben 1,226 milliárd dollár bevételre tett szert, 8 százalékkal magasabbra a tavalyi első negyedévi 1,133 milliárd dollárnál. Az első negyedévi forgalom elmaradt a 2014 negyedik negyedévi 1,253 milliárd dollártól.
Adó, kamat, értékcsökkenés és amortizáció előtti (EBITDA) eredménye 231 millió dollár lett, 25 százalékkal alacsonyabb az egy évvel korábbi 306 millió dollárnál. A 2014 negyedik negyedévi EBITDA eredmény 409 millió dollár volt. A Yahoo első negyedéves nyeresége 21 millió dollárra csökkent a 2014 első negyedévi 312 millióról, egy részvényre jutó nyeresége pedig 2 centre 29 centről.
A Yahoo kereső szolgáltatásból származó bevétele 20 százalékkal 956 millió dollárra emelkedett az első negyedévben. A weboldal-látogatási forgalomból származó bevételben a mobil eszközökön bonyolított forgalom részaránya az idei első negyedévben 21 százalékra emelkedett a 2014 első negyedévi 14 százalékról. Alkalmazottai számát a Yahoo a negyedév folyamán az egy évvel korábbihoz képest 8 százalékkal 11 400-ra csökkentette.
A második negyedévben a Yahoo 1,210-1,250 milliárd dollár forgalomra, 240-260 millió dollár EBITDA eredményre és 90-110 millió dollár nyereségre számít.
A Yahoo többéves átszervezési folyamat kellős közepén tart, melynek célja ismét internetes "ikonná" tenni a céget - kommentálta Marissa Mayer vezérigazgató a negyedéves eredmény beszámolót. A Yahoo új tartalommal és új funkciókkal kívánja növelni látogatói, és ezzel párhuzamosan reklámpartnerei számát.
Kapcsolódó cikkek
- 600-700 dolgozótól válik meg a Yahoo
- 600-700 dolgozótól válik meg a Yahoo
- Erősen nőtt a Yahoo nyeresége a második negyedévben
- Erősen nőtt a Yahoo nyeresége a második negyedévben
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.