Az IFS Világkonferencián debütált az IFS Applications 9

forrás: Prím Online, 2015. május 12. 09:34

Az IFS az Amerikai Egyesült Államokban, Massachusetts államban található Boston városában rendezte meg idei világkonferenciáját 2015. május 5-7. között. A rendezvényen a vállalat az IFS Applications legújabb, 9-es verziójának piacra bocsátása mellett a felhasználó számban elért mérföldkővel, az IFS Akadémiával, a menedzselt felhőszolgáltatással, a vállalati szervizmenedzsment megoldásával, valamint in-memory kezdeményezésével kapcsolatos bejelentéseket tett.

Az IFS World Conference 2015 rendezvényen mintegy 150 előadáson vehetett részt a több mint 40 országból érkezett 1300 résztvevő. Az IFS vezetői mellett ezúttal is neves előadók színesítették a plenáris ülések programját. Az előadók között volt többek között Jimmy Wales, a Wikipedia alapítója, aki a világ 100 legbefolyásosabb emberének egyike a TIME magazin szerint.


Megjelent az IFS Applications 9


Megjelent a számos új funkciót, minden eddiginél magasabb fokú felhasználói élményt és a korábbi verzióhoz képest több mint 500 fejlesztést tartalmazó IFS Applications 9. A legfontosabb újdonságok a következők:


·    Az IFS Lobby a felhasználók, szerepek, folyamatok szempontjából fontos, áttekinthető és testre szabható vizuális reprezentációját nyújtja a vállalatnak, illetve bizonyos üzleti helyzeteknek, asztali számítógépen, táblagépen és okostelefonon egyaránt.
·    Az IFS Streams értesítő rendszer a folyamatokra vonatkozó fontos történésekről, tevékenységekről küldött értesítésekkel biztosítja, hogy a felhasználók minden pillanatban rajta tarthassák az ujjukat az üzletmenet ütőerén.
·    A rétegzett alkalmazás architektúra külön réteget biztosít a bővítményeknek és az egyedi fejlesztéseknek, így hatékonyabbá teszi az alkalmazásfejlesztést azzal, hogy kevesebb időt kell az egyedi fejlesztések adminisztrációjára fordítani, így több idő marad az értékteremtésre.
·    A beépített CRM funkciók segítségével a megfelelő munkatársak megfelelő időben férhetnek hozzá az üzleti adatokhoz a jobb döntések és ügyfélkiszolgálás érdekében.
·    A globális vállalatok még magasabb szintű támogatása valósul meg a csoportszintű konszolidációt és a mátrix szervezeteket támogató új funkciókkal.

Az IFS által fejlesztett megoldások elérték az egymillió felhasználót


Az IFS megoldásai, azaz az IFS Applications, az IFS Field Service Management és az IFS Mobile Workforce Management aktív felhasználóinak száma együttesen elérte az egymilliót. Az egymilliomodik IFS-felhasználónak járó plakettet Lori Gofton és Lorrie Weiss vette át a globális autóipari gyártó Linamar képviseletében.


Még több elérhető képzés az IFS Akadémia keretében


A korábban IFS-partnerek számára létrehozott IFS Akadémia célja a partnerek képzése és tanúsítása, ezzel egy olyan, megbízható IFS-partnerekből álló ökoszisztéma létrehozása, amely képes értéket teremteni az IFS-ügyfelek számára. Az IFS Akadémia kínálata most 20 új specialista szintű képzéssel bővül, amelyek lefedik az IFS Applications humánerőforrás-, projektmenedzsment- és gyártási területeket támogató funkcióit. Az új képzéseken túlmenően az IFS útjára indítja az IFS Akadémia Képzési Központot, azt az e-learning eszközt, amellyel az IFS-partnerek távoktatásban vehetnek részt.


Világszerte elérhetővé vált az IFS menedzselt felhőszolgáltatása


Az IFS Applications 8-as és 9-es verzióira optimalizált IFS menedzselt felhőszolgáltatás biztonságos egybérlős felhőt biztosít világklasszis Microsoft Azure környezetben. Az ügyfelek dönthetik el, mikor és milyen változtatásokat hajtanak végre az IFS Applications rendszeren, üzleti igényeiknek megfelelően határozhatják meg a karbantartást és a frissítéseket. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek saját IT-munkatársai a vállalat üzleti igényeinek támogatására koncentráljanak ahelyett, hogy az infrastruktúrát, az operációs rendszert, az adatbázisokat, a köztes szoftvereket és az alkalmazásokat menedzselnék.
 

Kulcsszavak: ügyvitel IFS

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01