Új vezető az IAB Hirdetői Klub élén
Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére. A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.
Gyovai Györgyi irányítja majd a jövőben az IAB Hirdetői Klubját, aki a a stratégiaalkotás, valamint számos FMCG kategória területen szerzett innováció- és termékfejlesztési és márkaépítési tapasztalattal rendelkező marketing specialista-
Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges kollégák fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését.
A klub megálmodásában és megalapításában Tóth Gergelynek hatalmas szerepe volt, hiszen többek között az Ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is nagy sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét.
Kapcsolódó cikkek
- Új alapokon a könyvnyomtatás Újpesten
- Stephen Elop távozik a Microsofttól
- Júliusban leköszön a Twitter-vezér
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- A Google automatikusan leállítja majd a „nem központi” flash tartalmakat
- Újraértelmezi a személyre szabott reklámokat az IBM és a Facebook
- Bár egyre drágább, a kis cégek nem nélkülözhetik a Facebookot
- További elbocsátásokra készül a BlackBerry
- GPS céget vásárolt az Apple
- A Microsoft és a Xiaomi is szemet vetett a BlackBerryre
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.