Sikeres kampány a viselkedésalapú online hirdetésekről

forrás: Prím Online, 2015. június 30. 11:28

 A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét, arra, hogyan hozhatnak döntéseket az érdeklődésalapú reklámokkal kapcsolatban. A hazai digitális ipar kiválóan teljesítette vállalását, így közel négy millió hazai felhasználóhoz jutott el az egységes üzenetű európai kampány.

 A digitális ipar Brüsszelben, az EU-val folytatott tárgyalásokon tett ígéretet arra, hogy aktívan részt vesz a fogyasztók tájékoztatásában az ún. OBA (viselkedésalapú digitális reklámozás) sajátosságairól. A www.youronlinechoices.eu honlap már valamennyi európai nyelven elérhető, ahol a digitális felhasználó részletes információt kap és rendelkezhet adatainak kezeléséről is. 

 
Az edukációs kampány célja az volt, hogy a fogyasztókat tájékoztassa a honlapról, a viselkedésalapú online hirdetések működéséről, a döntési lehetőségeikről és tájékozottságuk növelésével erősítse a bizalmat az online hirdetések iránt. 
 
A kampány annak a hazai és európai szándéknak/stratégiának része, amely szerint a fogyasztói tájékozottság kiemelten fontos, és amelyben az ipar aktív szereplőként, a megoldás részeseként kíván közreműködni. A honlap létrehozása és a kódexben megfogalmazott szabályok után a kampány egy újabb fontos lépés a digitális világ önszabályozása területén – hangsúlyozta Fazekas Ildikó az ÖRT főtitkára.
 
A kampány az EDAA (European Interactive Digital Advertising Alliance), az IAB Hungary és az Önszabályozó Reklám Testület együttműködésében, valamint a hazai digitális média és szolgáltatók aktív közreműködésével valósult meg. A kampányhoz a médiumok és szolgáltatok széles köre - 444.hu, Adaptive Media, Adverticum, CEMP SH, CM Sales, CTnetwork, Gemius Hungary, Gmedia, Használtautó.hu, Infinety, Jófogás.hu, RTL Klub, Napi.hu, Nosalty, Origo Media Group, TV2 - ajánlotta fel felületeiket és szolgáltatásaikat.
 
Büszke vagyok erre a példaértékű hazai digitális piaci összefogásra, amelynek révén az edukációs hirdetések egy hónap alatt közel 26 milliószor jelentek meg és közel 3.75 millió egyedi felhasználóhoz jutottak el – fogalmazott Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
 
Kulcsszavak: online reklám IAB-hu

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n

Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó. 

2024. november 2. 13:31

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára

Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.

2024. november 2. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59