A Microsoft elismerte a Sony európai fölényét konzolfronton
A Sony uralja jelenleg az európai konzolpiacot. A Microsoft maga sem tagadta ezt a tényt, és elismerték, hogy jobban kellene teljesíteniük ezen a téren.
Jim Ryan, a Sony szórakoztató elektronikai részlegének európai vezetője jelentette be a hírt, miszerint a PlayStation 4 konzolok teljes mértékben uralják az európai konzolpiacot. Az abszolút többség valóban nagyon markáns, az eladások 90%-át a PS4 értékesítések teszik ki.
A Microsoft szénája tehát nem áll túl jól ezen a téren, ezt maga a redmondi gyártó is elismerte, és hozzátették, hogy jobban kell teljesíteniük Európában. Ezt Phil Spencer, az Xbox részleg vezetője mondta, aki azt is hozzátette, hogy Európa kiemelkedően fontos, és erre a területre szeretnék összpontosítani figyelmüket.
Spencer maga is elismerte a PS4 fölényét, azonban szerinte ez jóval korábbra vezethető vissza, Európában ugyanis a PlayStation konzolokat sokkal jobban kedvelték mindig is az emberek. Szerinte jó munkát végeztek ezeken a piacokon. Ráadásul a Sonynak már múltja volt, amikor a Microsoft még nem is volt a fronton.
Az Xbox más régiókban viszont igen jól teljesít. A latin-amerikai szegmensben kifejezetten jól muzsikálnak, míg Kínában azonban mindkét gyártó igencsak szerény eladásokat tudhat magáénak. Ebben a régióban mindkét konzol értékesítése elmaradt a várttól.
Forrás: Übergizmo.com; kép: streetdojo.com
Kapcsolódó cikkek
- 1 terrabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- Az Xbox One májusi frissítése a színen
- A hangüzenetek kimaradtak az Xbox One áprilisi frissítéséből
- A PlayStation 4 is megérkezett Kínába
- Új funkciókkal frissült az Xbox One
- A debütálás óta közel 20 millió PS4 játékkonzol talált gazdára
- Az Xbox One túlszárnyalhatja a PS4 eladásokat az USA-ban
- Az Xbox One nem muzsikál túl jól Japánban
- Mérföldkő a PlayStation 4 eladásokban
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.