Szeptember 1-jén indul Az Év Honlapja pályázat
2015-ben is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját! A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott ’Az Év Honlapja’ pályázat szeptember 1-jén indul. A szervezők összesen 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Az eddigi évekhez hasonlóan idén is részt lehet venni a szakma legjelentősebb versenyén, ’Az Év Honlapja’ pályázaton, ahol számos kritérium alapján választják ki a legjobbakat. A „Honlapod a holnapod!” korunk alapigazságának tekinthető, így a neves szakemberekből álló, új tagokkal tarkított zsűri a kiválasztott weboldalakkal szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét.
„A közösségi intelligencia új dimenziója köszöntött ránk - a közösség felemel, befogad, oktat, vigyáz rád, kiküszöböli a hiányosságaidat, fejleszti a tudásodat, terjeszti a közösségi eredményeket és nem utolsó sorban elnézi a gyengéidet. A digitális jelenlét évek óta átalakulóban van, fejlődik. Idén rengeteg olyan pályázatot várunk, ami ezt a gondolkodást tükrözi, sőt ezt kihasználva a fejlesztők teljesen új, integrált platformokat működtetnek!” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a már megszokott módon, 25 kategóriában várják a kizárólag magyar nyelvű honlapokat. Idén is lehetőséget kapnak a fiatalok, hiszen az Ifjúsági kategóriában a 14-18 év közötti tehetségek díjmentesen jelölhetik weboldalukat. Az elbírálásnál több szempont alapján értékelik a pályázatokat. Nem elég ugyanis a megnyerő dizájn: a marketingkommunikáció és a digitális média területén elismert szakemberekből álló zsűri többek között az innovatív megoldásokat, az interaktivitás lehetőségeit, a navigációt és a releváns tartalmat is értékeli. Ismét lesz közönségszavazás is, ahol bárki támogathatja a kiválasztott honlapokat a pályázat teljes ideje alatt.
Türr Nikolett, a pályázat projektvezetője az alábbiakban fogalmazta meg az operatív változásokat: „A pályázat szervezésénél mindig törekszünk a megújulásra, hiszen nekünk is tartanunk kell a lépést a folyamatosan fejlődő online világgal. Éppen ezért idén egy modernebb honlappal, jelentkezési felülettel és zsűrimotorral készülünk a pályázati időszakra. A nevezési folyamatba szeretnénk bevonni a nagyközönséget is, így továbbra is él az a funkció, mellyel a hivatalos honlapon bárki egyetlen gombnyomással ajánlhatja a pályázatot a díjra érdemesnek tartott weboldal tulajdonosának, ezzel segítve, hogy kedvenc honlapja is akár versenybe kerülhessen.”
A szervezők szeptember 1. és október 31. között fogadják a pályázatokat, az ünnepélyes díjátadóra pedig december elején kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2015 legjobb honlapjait és kreatív megoldásaikat.
Kapcsolódó cikkek
- 70 milliárdos infokommunikációs pályázat a szupergyors internetért
- Pörög az új magyar EU-s pályázati oldal
- Már több mint százezer oldalletöltésnél tart az új pályázati honlap
- 450 milliárd forintnyi pályázattal indít magyar nyelvű honlapot a Magyar Fejlesztési Központ
- Magyarok vitték el a Deutsche Telekom fődíját
- Másfélezer magyar innovációs projekt nyert uniós támogatást
- Minden eddiginél több díjazott és nyeremény az Invitel InnoMax pályázatán
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- Kihirdették a Sony World Photography Awards 2015 nyerteseit
- Hamarosan jön Az Év Honlapja Workshopja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.