Olimpia után
A média képviselői nem hagyják annyiba a dolgot, mert a decemberi, svájci konferencián megpróbálnak nyomást gyakorolni a Nemzetközi Olimpiai Bizottságra, hogy gondolja át politikáját.
Az NBC 4 milliárd dollárt fizetett az amerikai kizárólagos jogokért, egészen 2008-ig. A CBS hírekben szerepelhetett egy összefoglaló az olimpián történtekről, minután az NBC befejezte adásait. A CBS kikötőjén azonban semmilyen információt sem jelentethetett meg.
A CBS Sportsline elnöke, Joe Ferreira így nyilatkozott:
"Vagy nem értik az internetet, vagy csak nem legitim médiaként tartják számon."
Az NBCOlympics.com is csak állóképekkel dolgozott, melyeket a saját TV társaságuk közvetítéseiből ollóztak ki!
"A Nemzetközi Olimpiai Bizottságnak el kell ismernie végre a web létét. Tudomásul kell vennie azt, hogy a kikötők fontosak, és befolyással bírnak." - mondta Steve Robinson, a CNN/Sports Illustrated kikötő szerkesztője.
Kapcsolódó cikkek
- KĂnĂĄban rohamosan bĹvĂźl a mobiltelefon-piac
- Tavalyi globĂĄlis chip-eladĂĄs: 248 milliĂĄrd dollĂĄr
- Motorola - az idĂŠn kissĂŠ nĹhet mobiltelefon piac
- Ăj piacra lĂŠphet az internet a tĂĄrhelyek eladĂĄsĂĄval
- FranciaorszĂĄg adĂłkedvezmĂŠnyt ad a videojĂĄtĂŠk-fejlesztĹknek
- 2007 lesz az evolĂşciĂł evolĂşciĂłjĂĄnak elsĹ ĂŠve?
- IsmĂŠt virĂĄgzik ĂŠs Ăşj szerepet keres az amerikai SzilĂcium-vĂślgy
- 2006-ban 645 ezerrel nĹtt a mobil-elĹfizetĹk szĂĄma
- A YouTube ĂŠs a Wikipedia is bekerĂźlt 2006 legnevesebb mĂĄrkĂĄi kĂśzĂŠ
- A TI szerint idĂŠn 20%-kal nĹhetnek a mobileladĂĄsok