Hatékonyabb munka, nagyobb adatbiztonság a ZENworks Mobile Management új kiadásával
„Mára a BYOD trend minden iparágban begyűrűzött a vállalatokhoz. A folyamat érthető, hiszen jelentősen növeli a hatékonyságot, ha az alkalmazottak bárhol és bármikor képesek végezni a munkájukat, ráadásul egy olyan eszközről, amit ők maguk választottak, ezért a lehető legjobban megfelel az igényeiknek. Az egyre összetettebbé váló informatikai fenyegetések mellett azonban a mobil munkavégzéshez megfelelő kereteket kell biztosítani, különben a hatékonyság a biztonság rovására mehet. Ebben nyújt hatékony, a munkavállalók és az informatikai szakemberek számára egyaránt egyszerűen használható megoldást a ZENworks Mobile Management” – mondta Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A megoldás legfrissebb változata a PowerShell segítségével még szorosabban integrálható az ActiveSync szinkronizációs szoftverrel. Az új kiadás emellett hozzájárul a költségek csökkentéséhez azáltal, hogy követi az adatforgalmat a felügyelt készülékeken. Továbbá támogatja a mobil operációs rendszerek legfrissebb változatait, lehetővé téve az eszközök kezelését, titkosítását, távolról történő lezárását és megcsörgetését, valamint a rajta tárolt adatok törlését, akár szelektíven is.
A ZENworks Mobile Management emellett lehetőséget biztosít a jelszavakra és készülékekre vonatkozó házirendek létrehozására és betartásuk ellenőrzésére, push üzenetek küldésére, valamint az eszközök információinak áttekintésére, beleértve az adott tableten vagy okostelefonon található alkalmazásokat és a megosztott fájlokat. A megoldás minden egyes eszközről képes valós idejű információkat megjeleníteni, legyen szó az akkumulátor töltöttségéről, a belső memória és a memóriakártya használatáról, a térerő jelerősségéről, a titkosítás állapotáról, az operációs rendszer verziójáról vagy az eszköz típusszámáról.
A szoftver segítségével az informatikai szakemberek egyszerűen létrehozhatnak külön vállalati és egyéni előírásokat a céges és privát eszközök számára. Az egyes házirendeket akár napirendhez is lehet igazítani, például a munkaidő lejártával szigorúbb vagy enyhébb szabályokat lehet életbe léptetni.
A ZENworks Mobile Management segítségével a vállalatok átfogóan felügyelhetik, hogy milyen alkalmazásokat futtatnak az alkalmazottak a vállalati infrastruktúrán belül használt mobil eszközökön. Listát készíthetnek a jóváhagyott és tiltott programokról, gondoskodhatnak róla, hogy csak az ellenőrzött alkalmazásokat telepíthessék a munkavállalók, valamint kényelmes és biztonságos hozzáférést kínálhatnak az engedélyezett szoftverekhez.
A megoldás központi felügyeleti konzollal segíti az informatikai szakemberek munkáját, emellett magában foglal egy önkiszolgáló portált is, amelynek segítségével a felhasználók maguk is végrehajthatnak alapvető felügyeleti feladatokat, akár távolról is. Például megkereshetik vagy lezárhatják az eszközt, átállíthatják a jelszavát és törölhetik a rajta tárolt adatok egy részét vagy egészét.
A ZENworks Mobile Management 3.2 már elérhető. További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.novell.com/products/zenworks/mobile-management/ www.novell.com/products/zenworks/mobile-management/
Kapcsolódó cikkek
- Open Enterprise Server 2015: naprakész hálózati, nyomtatási és fájlszolgáltatások
- A konténertechnológia a jövő!
- Három tanács a vállalati biztonsági oktatáshoz
- A SUSE új partnerprogramja a 64 bites ARM-processzorok támogatására is kiterjed
- Az eltérített Dolgok Internete
- SUSE támogatás az IBM új, SAP HANA platformhoz fejlesztett megoldásához
- Három tanács az IT-szolgáltatások hatékony migrálásához
- Hogyan alakítsunk ki jövőálló munkahelyet?
- Windows 10 RTM támogatással és frissített felülettel érkezik az AIDA64 5.30
- NetIQ Privileged Account Management: a báránybőrbe bújt farkasok ellenszere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.