A távmunkát segítő fejlesztések a magyar Xeroxnál
„A távoli munkavégzés során fontos, hogy a munkavállalók ne érezzék a hátrányát annak, hogy nem tudják elérni az irodában használt erőforrásaikat, mint a vállalati nyomtató vagy felhő alapú tárolók. Ennek a leküzdésében segítenek a Xerox új, könnyen használható, mobil munkavégzést segítő alkalmazásai” – hangsúlyozta Vékony Tibor, a Xerox Magyarország irodai termékekért és szolgáltatásokért felelős termékmenedzsere.
Az innovatív megoldások egyike a Xerox Mobile Print Cloud v3.0 alkalmazás. Ezt ellátták a “@PrintByXerox” programmal, amely megkönnyíti a biztonságos mobil nyomtatást bármely Xerox hálózati multifunkciós berendezésről. A Mobile Print Cloud v3.0 ugyanis lehetővé teszi azt, hogy a dolgozó egy dedikált, @PrintByXerox.com kiterjesztésű email címre elküldje, és arról biztonságosan kinyomtathassa az adott dokumentumot a legközelebbi, céges hálózatba kötött multifunkciós nyomtatón keresztül.
A másik újdonság, az Apple Airprint-tel is integrálható Xerox Mobile Print Solution, amelynek köszönhetően a munkavállalók bármely, hálózatba kötött, gyártótól független nyomtatón kinyomtathatják a mobilról átküldött dokumentumaikat.
A munkaerő mobilizálását szolgálja a Xerox harmadik újítása is. A Xerox Wireless Print Solutions Adapter vezeték nélküli és mobil nyomtatási lehetőséggel bővíti azoknak a nyomtatóknak, multifunkciós berendezéseknek a képességeit, amelyek ezekkel korábban nem rendelkeztek. A256 bites titkosítással rendelkező, a fejlett vezeték nélküli biztonsági megoldásokkal felvértezett zsebméretű adapter egyszerűen illeszthető a nyomtatási eszközökhöz, illetve gond nélkül integrálható a Google Cloud Print, Wi-Fi Direct, NFC tap-to-pair és az Apple AirPrint megoldásokhoz.
A negyedik innováció egy bővítés. A Xerox Mobile Link App. mostantól androidos és iOS készülékekre is telepíthető és ezzel még több lehetőség nyílik a felhőben való munkára. Rendkívül széles az alkalmazás felhasználhatósága. Például az értékesítők egy gombnyomással intézhetik a kintlévőségek menedzselését, miután a lefotózott számlát az applikáció segítségével azonnal elküldhetik az követeléskezelő osztálynak, ahol azonnal nekiláthatnak a feldolgozásának, miközben erről értesítést kap e-mailben az illetékes menedzser és a számla másolatban is megjelenik a cég Dropbox fiókjában.
Végezetül az ötödik friss fejlesztés a PrintSafe szoftver, amely a biztonságos nyomtatást támogatja a multifunkciós berendezéseken. Funkciója, hogy a nyomtatóra elküldött dokumentumot addig nem engedi kinyomtatni, amíg az arra jogosult személy engedélyt nem ad rá. A megoldásnak egyik előnye, hogy számos multifunkciós berendezésre telepíthető, azaz nem kizárólag Xerox gépeknél használható, továbbá bármilyen eszközről, bárhonnan képes kezelni a dokumentumok nyomtatását és a legtöbb kártyaolvasóval kompatibilis.
Kapcsolódó cikkek
- Védelem alá helyezi a nyomtatókat idehaza is a Xerox
- Nyomtatott chipekkel veszi fel a harcot a hamisítás ellen a Xerox
- Együtt fejleszt a Xerox és a Mitsubishi
- Rendszerintegrátorokkal lép együttműködésre a Xerox Magyarország
- A Xerox jelentősen bővíti a munkafolyamat automatizálási megoldásait
- A Gartner ismét a legjobbak közé választotta a Xeroxot
- Egészségügyi vállalatokat vásárol fel a Xerox
- Az emberi tudat által vezérelt telefonos alkalmazásokat kutat a Xerox
- A pop-up irodáké a jövő
- Megoldást kínál a pazarló nyomtatás megszüntetésére a Xerox szoftvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.