2015 legjobb honlapjai
14. alkalommal rendezték meg az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 280 nevezés érkezett.
Kihirdették az Év Honlapja nyerteseit. A díjátadónak december 2-án a már jól megszokott helyszín, a Danubius Hotel Helia adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.
„Évről-évre egyre komolyabb pályázatokat kell értékelnünk a zsűrizés során, mely tényleg nem könnyű munka. Számunkra nagy öröm látni, hogy profi honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Külön kihangsúlyoznám, hogy idén nagy meglepetést okozott a Vendéglátás és a Portfólió oldalak kategória, ugyanis ebből látszik, hogy már nemcsak a nagy vállalatok, hanem a kisebb cégek, magánszemélyek is egyre komolyabban veszik az online jelenlétet! Ez számukra is nagyon fontos dolog!" - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a szolgáltatás (32), e-kereskedelem (24), illetve márkasite (21) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született az applikációk területén is.
Az estről díjjal térhetett haza többek között a Telenor.hu, a Globalplaza.hu, az International Business School, az mno.hu, a mindmegette.hu, a Herendi Porcelán és a tények.hu weboldalak képviselői is. A Közönség díjat közel 3000 szavazattal a Go! Angol weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa pedig sorban másodjára Debrecen lett.
A díjazottak teljes listáját itt érheti el.
Kapcsolódó cikkek
- Több ezer notebook és több száz tablet talál gazdára Nyíregyházán
- Okostelefon-képzés szenioroknak
- Meghosszabbították Az Év Honlapja nevezési határidejét
- A Google támogatja a digitális újságírást
- Másfél hétig várják még a „Digitális Esély 2015" pályázatait
- Megnyílnak a nemzetközi vizek a hazai startupok előtt
- Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat
- Kihirdették az Év információbiztonsági szakdolgozata címet
- Harmadik alkalommal indul a Telekom nemzetközi innovációs pályázata
- Pályázat szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok digitális felzárkózását támogató programokra
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.