Milliárdos árbevételt ér el a magyar Big Data cég
A 2006-ban, két alapító fővel elindult Starschema mára egy több mint hetven fős, komplex üzleti intelligencia (BI) szolgáltató és technológia szállító, adatelemző és döntéstámogató vállalkozássá nőtte ki magát. A Big Data technológia robbanásszerű elterjedésére a cég időben és jól reagált - innovatív megoldásaikkal és nyitott üzleti filozófiájukkal világszinten is egyedi portfóliót alakítottak ki, vezető multinacionális nagyvállalatok projektjein dolgoznak, emellett több, TOP200-as magyarországi cégnek segítettek már az adataikban rejlő értékek kiaknázásában. Üzleti filozófiájuk a rohamosan változó IT környezetben a dinamikus, alkalmazkodó stratégiára alapul. Megrendeléseik döntő hányada a tengerentúlról érkezik, jövő évben pedig már egy amerikai iroda megnyitásával fejlődnek tovább.
„Mivel egyre több ügyfelünk és partnerünk van az Egyesült Államok piacán, amerikai leánycégünket terveink szerint már a jövő év elején elindítjuk. A „third party” technológiákhoz való egyedi kiegészítések fejlesztése is egyre fontosabb cégünk számára, világszerte elterjedt nyílt forráskódú Big Data technológiákhoz és a népszerű Tableau üzleti intelligencia rendszerekhez fejlesztünk további funkciókat, kiegészítéseket. A hagyományos BI, adattárház és big data konzultáción kívül várhatóan ezek lesznek a jövő évi növekedésünk fontosabb elemei.” – mondta el Csillag Péter a Starschema ügyvezető-igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Több százmilliós megbízást kapott az Invitel a Budapest Banktól
- A Telekom és a MET Holding közös cége januárban kezdi működését
- IDC: Vezető szolgáltató a Xerox
- Nőtt az Infineon nyeresége
- Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
- A Magyar Telekom 3,5 milliárd forint osztalékot kap a MakTeltől
- Hat ajánlat érkezett a szerb távközlési vállalat megvételére
- Apple-igazgatóval erősít a Volkswagen
- Minden bejön a Facebooknak
- Csökkent a Magyar Telekom nyeresége a harmadik negyedévben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.