Új arculat a SASnál
Fekete Gizella, 2000. október 12. 19:15
Az SAS felhasználók számára évi rendszerességgel megrendezett idei SAS Klub egyben a multinacionális szoftvercég új arculata bemutatásának fóruma is volt. A már negyedszázada a döntéstámogatáshoz kapcsolódó termékekkel piacon lévő SAS Institute új jelszót, a digitális gazdaság üzleti döntéshozatala jövőjét megtestesítő elektronikus intelligenciát (e-Intelligence) tűzte zászlajára.
"Arculatformáló tevékenységünk több színtéren zajlik - mondta Musza István, a SAS magyarországi igazgatója - de egyetlen téma köré szerveződik, azaz lehetőséget teremtünk a döntéshozók számára, hogy szervezetüket, beszállítóikat és ügyfeleiket is megismerhessék, s a megszerzett tudást stratégiai versenyelőnnyé konvertálják. A cég a piaci átlag közel kétszeresét, azaz évről-évre bevételei 30%-át visszaforgatja fejlesztésbe, így az új gazdaságban folyó piaci versenyben résztvevő cégek döntéshozói is megfelelő termékpalettából válogathatnak, amit többek között az Amazon.com és a Dell SAS e-Intelligence-re alapozott üzleti sikerei is alátámasztanak."
A nemzetközi eredmények mellett a hazai pályán is bizonyít a SAS. A pénzintézetekben, többek között az MKB-nál futó projekteken túl a közszféra számára is meggyőző és látványos eredményt hoz majd a jövő évi népszámláláskor vizsgázó KSH-projekt, amelynek befejeztével webes felületen keresztül a nagyközönség számára is lekérdezhetők lesznek - a KSH által meghatározott módon - a népszámlálás publikus adatai.
Kapcsolódó cikkek
- Új partner az AAM csoportban
- Új szervizmenedzsment-rendszert vezet be a Ricoh Hungary
- Synergon I. félév: 171 millió forint veszteség
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség