Megkezdi munkáját az MRSZ új Ügyvezetősége
A Magyar Reklámszövetség napokban felállt Ügyvezetősége megkezdte a 2016-2018-as ciklusra a szövetség programjának kialakítását és megvalósítását.
A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetése az Elnökből, a három Alelnökből (a hirdetői-, média- és szolgáltatói szektorok vezetőiből), a Főtitkárból, továbbá az Elnök által felkért négy elnökségi tagból áll fel. A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetősége a szövetség döntéshozói testülete, gondoskodik az Elnökség hatáskörébe tartozó feladatok folyamatos megoldásáról; továbbá önállóan dönt operatív és irányítási ügyekben. Az Ügyvezetőség feladata továbbá az egyesület napi ügyeinek vitele, az Ügyvezetőség hatáskörébe tartozó ügyekben a döntések meghozatala.
Urbán Zsolt, az MRSZ másodszor is megválasztott elnöke kiemelte „Megtisztelve érzem magam, hogy a Szövetség új Ügyvezetősége és az elkövetkezendő 3 évre frissen megválasztott Elnöksége a kommunikációs iparág legkiemelkedőbb és legbefolyásosabb szakembereiből állt fel. Bízom benne, hogy az iparág TOP csapatát felvonultató szövetségi vezető szerveink (Ügyvezetőség, Elnökség, Felügyelő Bizottság) kiemelkedő hátteret biztosítanak majd az MRSZ legfőbb céljának, az iparág hatékony működési feltételeinek megteremtésében.”
A Magyar Reklámszövetség Ügyvezetősége :
- Fülöp Szilvia, főtitkár
- Gulyás János, alelnök - szolgáltatói szektor (MEC Interaction Hungary Kft.)
- Grósz Judit, alelnök - megbízói szektor (Microsoft Magyarország Kft.)
- Hivatal Péter – média szektor (MTG Metro Gratis Kft.)
- Kádár Tamás – megbízói szektor (Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.)
- Nagy Bálint - megbízói szektor (IBS)
- Novák Péter, alelnök – média szektor (Hasznaltauto.hu)
- Urbán Zsolt, elnök (HD Group Kft.)
- Vidus Gabriella – média szektor (M-RTL Televízió Zrt.)
A Magyar Reklámszövetség tagsága a 2015. december 3-án tartott tisztújító Közgyűlésén választotta meg az elkövetkezendő három éves ciklusra az MRSZ Elnökét, valamint a 24 fős Elnökség tagjait és a Felügyelő Bizottság 3 tagját is.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
- Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Konferencia az online reklám jövőjéről
- Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon
- E-marketing konferencia New Yorkban: WebAttack!
- Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon
- Megduplázódtak az online reklámbevételek
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.