Havi egymillió szerelmes üzenet
A legnagyobb hazai társkereső oldal, a Randivonal.hu napokban közzétett statisztikái alapján 2015-ben párkeresőik havonta több mint egymillió üzenetet váltottak egymással.
A szakemberek szerint pszichológiai okai vannak, hogy az online társkereső oldalakat évről-évre éppen a karácsonyi ünnepek és Valentin-nap között próbálják ki a legtöbben. Az ünnepek alatti magánnyal sokan nehezen birkóznak meg, a legtöbben ekkor határozzák el, hogy csatlakoznak valamelyik online társkereső oldalhoz, hogy párt találjanak maguknak. A január emiatt világszerte a társkeresés hónapja.
Az online társkeresés napjainkban már egyáltalán nem „ciki”. Hazánkban évről évre több százezren próbálják ki és bár hivatalos statisztika nincs róla, de nagyot biztosan nem tévedünk, ha azt mondjuk, hogy egyre több házasság kezdődik az internetes ismerkedéssel. Népszerűsége hazánkban a kétezres évek elejétől folyamatosan nő, és ha hihetünk a számoknak, már nem csak regisztrálni merünk ilyen oldalakra, hanem egyre aktívabban használjuk is őket.
Az üzenetírás mellett sok időt töltünk a társkereső adatlapunk szerkesztésével, fotóink feltöltésével, és ahhoz, hogy megtaláljuk az igazit, gyakran böngészgetjük a többi társkereső adatlapját is. Az országos átlag 10-12 perc, ennyi időt tölt egyszerre egy párkereső az oldalon, de többségük naponta többször is fellátogat a társkereső oldalakra. Már második éve haladta meg a négymillió órát az összes online társkeresésre fordított idő a Randivonal.hu adatai szerint, ami már csak azért is elgondolkodtató számadat, mert ez 2000 ember teljes éves munkaidejének felel meg.
A társkeresők száma tavaly Tatabányán, Miskolcon és Szekszárdon ugrott meg leginkább, mindhárom megyeszékhelyünkön másfél-kétszer annyian kerestek társat 2015-ben, mint az azt megelőző évben. A legalaposabb társkeresők viszont a kaposváriak lettek, akik 2015-ben a legtöbb időt – közel negyed órát – töltöttek alkalmanként online társkereséssel, míg a salgótarjániaknak alig 5 perc elég volt arra, hogy megnézzék társkereső fiókjukat és válaszoljanak leveleikre. Nógrádra tehát a gyorsaság, Somogyra viszont az alaposság jellemző.
Kapcsolódó cikkek
- Színlelni boldog szeretőt
- Egyre fiatalabbak vásárolnak az interneten
- A nagy testvértől tartanak a netező fiatalok
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- A vásárlók ragaszkodnak az IT márkákhoz
- Nagy fába vágja a fejszéjét az EU, ha korlátozná a tizenhat éven aluliak internetezését
- Több ezer hátrányos helyzetű diák életét változtatja meg a Vodafone Digitális Iskola Program
- Futurisztikus trendek változtatják meg alapjaiban életünket
- A legtöbb kamasz a weben keres választ intim kérdéseire
- Netes múltjuktól félnek a fiatalok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.
Marketing és kultúra találkozása a megújult Néprajzi Múzeumban
A Marketing Döntéshozók Klubjának áprilisi eseményének a látványos építészeti megoldásairól és különleges atmoszférájáról ismert, új Néprajzi Múzeum adott otthont. Az intézmény nem csupán egy ikonikus látványosság Budapest szívében, hanem egy modern élményközpont is, amely egyre meghatározóbb szerepet tölt be a főváros kulturális életében.
Autonóm robotok és kreatív előadások – elképesztő produkciók a magyar robotkupán
Idén is lenyűgöző megoldásokkal kápráztatták el a zsűrit a Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) versenyzői. A diákok robotikai színházi előadásokat mutattak be, illetve önállóan tájékozódó mentőrobotokat programoztak. A legeredményesebb csapatok nyáron Brazíliában, Salvadorban, illetve az olaszországi Bariban mérhetik össze tudásukat a világ élvonalával.
Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége
A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.
Extrém fényviszonyok, művészi fotók – A Xiaomi 15 Ultra kamerarendszerével ez lehetséges!
A Xiaomi 15 sorozattal a Xiaomi új dimenzióba emeli az okostelefonok képalkotási képességeit. A csúcsmodell Xiaomi 15 Ultra és az erőteljes alapváltozat, a Xiaomi 15 egyaránt arra ösztönzi a profi és hétköznapi felhasználókat, hogy művészi szinten örökítsenek meg pillanatokat, még a legextrémebb fényviszonyok között is.