Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
Nehéz felmérni annak a kampánynak marketing értékét, amit ezekben a napokban kap az Uber a taxisoktól, sokan most értesültek róla először, hogy van alternatív fuvarozó is. Az App Store és a Google Play letöltési toplistáit mindenesetre magasan az Uber alkalmazása vezeti, akinek eddig nem volt benne a telefonjában, mostantól benne lesz.
Arról nincs adat, hogy ez forgalomban mit is jelent az Ubernél, de az interneten sokat!
Ha megnézzük, hogy miképp alakult a keresések száma az Uber szóra, láthatjuk, hogy az elmúlt hétből mennyire kiugranak a mai nap nappali órái, és még most este se nagyon mérséklődik az érdeklődés, holott ha ugyanezt a keresést megvizsgáljuk más országokra vagy a világ egészére, akkor egy nappal emelkedő, este lecsendesedő görbét látunk, egyenletes amplitudóval a teljes hétre vetítve.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: SnapBridge-kapcsolat a fényképezőgép és az okos eszközök között
- Miért nem übereli szoftveres megoldásaival a TAXI az UBERT?
- Uber: nyolcszorosára nőtt a mobilalkalmazás felhasználóinak száma tavaly
- Az újévi szándékokat utazásra „fordítja le” a booking.com
- Erre keresett Magyarország 2015-ben
- Az észt útra fordul az Uber?
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- Új lakossági marketing igazgató a Telekomnál
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- IBM: a marketing ma már fogyasztói utazás és nem végállomás
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.