Mától kapható Magyarországon a felsőkategóriás Huawei Mate 8
A Huawei fogyasztói üzletága a 2016. január 5-i amerikai CES-premier után Magyarországon is megszervezte legújabb prémium kategóriás termékei, a Mate 8 okostelefon és az M2 10” tablet bemutatóját, és ezzel kezdetét vette a hazai forgalmazás.
A rendezvényen Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának vezetője ismertette csoportjának 2015. évi hazai eredményeit is. „Az elmúlt év a dinamikus növekedés ideje volt Magyarországon a Huawei fogyasztói üzletág számára. Az üzletág bevételei 86 százalékkal haladták meg a 2014. évi értéket. A Huawei piaci részesedése is jelentősen nőtt a magyarországi fogyasztói piacon a GfK Piackutató Intézet szerint: darabszám alapján 2015-ben elérte a 7 százalékot, szemben a 2014. évi 4,4 százalékkal. 2015 decemberében pedig már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei/ Honor volt.” – jelentette be az üzletág vezetője. „A Huawei folytatja közép- és felsőkategóriás termékekre fókuszáló stratégiáját 2016-ban is. Ezzel összhangban a Huawei Magyarország célja, hogy továbbra is a hazai okostelefon piac meghatározó szereplője legyen és megduplázza piaci részesedését a következő évben.”
A Mate 8 itthon 2016. január 29-től vásárolható meg 199 990 forintos javasolt bruttó fogyasztói áron a Media Martknál, az EDigitalnál és a Speedshop-nál ezüst (moonlight silver) és szürke (space grey) színekben.
A Mate 8 a szolgáltatók közül a Telekomnál lesz először elérhető online, egy elővásárlási akció keretein belül 2016. február 1-től 14-ig, Next XL tarifa csomagban, 20 x 3 490 Ft-ért. Az előrendelési akció keretein belül az első 100 előrendelő Huawei Talkband B2 okosórát kap ajándékba. A Mate 8 értékesítése a Telekomnál február 15-én kezdődik szintén Next XL tarifa csomagban, 20 x 3 490 Ft-ért. 2015 januárjában nemcsak a Mate 8 értékesítése kezdődik meg, hanem a Huawei Watch is az üzletekbe kerül a Media Marktnál, Edigitalnál, és a Speedshopnál.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Több mint 100 millió eladott mobilnál jár a Huawei
- Huawei - SUSE: SAP HANA-ra szabott új megoldás
- Növelte okostelefon-eladásait a Huawei
- Huawei Labor és Akadémia létesül a győri Széchenyi István Egyetemen
- Szupermodell programozott a Huawei sanghaji központjában
- Hazánkba érkezett a Huawei P8 Prémium és P8 Max okostelefon
- Kétharmadával növelte okostelefon-eladásait a Huawei
- Magyaroroszágon a Huawei MediaPad M2
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.