Átlátszó kamion az utakon

forrás: Prím Online, 2016. február 5. 10:26

Először mutatkozott be a nagyközönség előtt a Samsung, a Leo Burnett, a Helvetica és a Volvo Trucks Argentina által fejlesztett Safety Truck, amely kivetíti a hátulról érkezők számára azt a képet, amit a kamion sofőrje lát, így segít elkerülni az előzések során bekövetkező közúti baleseteket. 

A Safety Truck hátsó része két beépített kamera és egy kifejezetten erre a célra tervezett Ingematica közlekedési szoftver segítségével élőben mutatja a kamion előtti út képét. Ezáltal segít a kamion mögött haladó járművek vezetőinek, hogy jóval pontosabban mérhessék fel az előzéshez rendelkezésükre álló helyet. A közvetített kép egy nagyfelbontású, négy darab Samsung OH46D készülékből álló videófalon jelenik meg a kamion mögött haladók számára. A por- és vízállóra tervezett OHD video fal a zord időjárási körülmények között nyújtott kimagasló teljesítményéért IP56 tanúsítványt is kapott, hiszen időjárástól és útminőségtől függetlenül tiszta képet tud biztosítani.

 

A hivatalos bevezetést Argentína jelentős kiskereskedelmi cégei, a  Garbarino és a Visuar and Mirgor is támogatták. A vállalatok elkötelezettek az elektronikai termékek gyártásában és forgalmazásában, gyáraik az ország különböző területein megtalálhatóak. A hivatalos bemutatót az ikonikus „Roberto José Mouras” versenypályán rendezték meg, a helyi és nemzetközi média, valamint befolyásos üzletemberek jelenlétében. A résztvevők az esemény során termékbemutatók és tesztvezetések keretein belül  a gyakorlatban is megtapasztalhatták, ahogyan egy merőben új technológia valósággá válik. 
 
 
A Samsung Safety Truck egy éven keresztül járja majd az utakat, hogy milyen lesz, amikor találkozunk vele, az ezen a videón tekinthető meg: 
 

Kulcsszavak: közlekedés Samsung

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36