A Xerox segít megragadni a kulcsfontosságú piaci lehetőségeket az idei drupa kiállításon
A színes tintasugaras nyomtatás, a digitális csomagolási alkalmazások és a munkafolyamat megoldások lesznek azok a nyomdaipari kulcsterületek, amelyekben az InfoTrends előrejelzése szerint az elkövetkező években jelentős növekedés várható.
A neves kutatócég a legutóbbi felmérésében közzétett számításai alapján 2019-re a színes tintasugaras nyomtatás piaci részesedése 23 százalékkal, míg a digitális nyomdai csomagolási alkalmazásoké 22,5 százalékkal fog bővülni. Ugyancsak növekszik majd a kereslet a munkafolyamat megoldások iránt is. Ezeknek a trendeknek megfelelően, a nyomdaipari szektor legnagyobb európai seregszemléjén, az idén május 31. és június 10. között Düsseldorfban tartandó drupa kiállításon a Xerox napjaink leginkább meghatározó nyomdaipari alkalmazásai köré csoportosítja kínálatát, annak érdekében, hogy a fejlesztéseivel új lendületet adhasson a piaci szereplőknek és hozzásegítse őket a termelékenységük növeléséhez.
A drupa kiállításon a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében bemutatkozó termékeivel és innovatív megoldásaival szeretne támogatást biztosítani a nyomdai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozásoknak ahhoz, hogy a jövőben az iparág kulcsfontosságú területein, így a színes tintasugaras nyomtatás, a digitális csomagolási alkalmazások és a munkafolyamat megoldások terén is megragadhassák a piaci lehetőségeket. Ennek megfelelően a vállalat többek közt a legújabb nyomdagépeivel, munkafolyamat megoldásaival, továbbá az üzletfejlesztési– és magas hozzáadott értéket képviselő kínálatával – beleértve ebbe a direkt leveleket, katalógusokat, könyveket, tranzakciós marketing anyagokat (transzpromó), fotókat, csomagolási technikákat – is jelen lesz a rendezvényen, hogy a lehető legátfogóbb képet nyújtsa a fejlesztéseiről. A düsseldorfi vásárközpontban a Hall 8B-ben található Xerox standnál az érdeklődők azt is megismerhetik majd, hogy az automatizált, integrált end-to-end megoldások miképpen változtatják meg, és teszik hatékonyabbá a nyomdai műveleteket annak érdekében, hogy az üzlet még prosperálóbbá váljon.
„Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a nyomdaiparban zajló változások elfogadásában segítsük a vállalkozásokat. A drupa kiállításon bemutatkozó termékeink, megoldásaink lehetővé teszik azt a nyomdai szolgáltatók számára, hogy új üzleti lehetőségeket fedezzenek fel, növeljék a gyártási mennyiségeiket és magabiztosan vezessék a cégüket a változások közepette is.”– fejtette ki Robert Stabler, a Xerox Nyomdaipari Üzletágának ügyvezető-alelnöke.
A Xerox az alábbi, a nyomdaipari piacot napjainkban leginkább meghatározó alkalmazások mentén mutatja be újdonságait a drupa kiállításon:
- Könyvek és katalógusok - Folyamatosan nő a kereslet a kisszériás, személyre szabott megoldások iránt. A Xerox segít előnyt kovácsolni automatizált és költséghatékony megoldásaival, amelyek új piaci lehetőségeket nyitnak meg a vállalkozások előtt.
- Direkt levelek – A jól célzott, releváns tartalmú direkt levelek digitális előállításával a találati arány is növelhető. A Xerox segítségével az ügyfelek megismerhetik, hogyan lehet kombinálni az értékes adatokat és a digitális nyomtatást az üzleti eredmények növelése érdekében.
- Marketingszolgáltatók – Az éles verseny és a szűk árrések miatt a vállalkozások a marketingtevékenységük fokozásával szerezhetnek új ügyfeleket és növelhetik termelékenységüket. A Xerox a nyomdai szolgáltatók stratégiai partnereként technológiát, hatékony munkafolyamatokat és tanácsadói szolgáltatást biztosít az üzletfejlesztéshez.
- Csomagolás – Új korszak hajnalán vagyunk a csomagolástechnikában. Ezen a területen a Xerox többek közt a címkék és csomagolások személyre szabhatóságban, a hamisítás elleni harcban, a termék- és márkavédelemben, illetve a költséghatékony, rövid határidős gyártásban is a vállalkozások segítségére siet.
- Fotók – A digitális fényképezés robbanásszerűen terjed, és ezzel együtt a jövedelmezősége is nő. Fotóalbumok, üdvözlőkártyák, naptárak és az ehhez hasonló termékek előállítása szintén része a Xerox portfóliójának, amely új bevételi forrást nyithat a nyomdai szolgáltatók számára.
- Tranzakciós marketing – A Xerox tranzakciós megoldásaival akár bármely dokumentum marketing eszközzé tehető. E tekintetben a vállalat többféle lehetőséget kínál a vállalkozásoknak, hogy az általuk előállított promóciós üzenetek a lehető legtöbb emberhez jussanak el.
A fenti ízelítőn kívül számos megoldással várja még a látogatókat, az üzleti növekedésre vágyó nyomdákat és szolgáltatókat a Xerox a drupa kiállításon felállított standján a rendezvény teljes időtartama alatt, ahol magyar szakemberek is az érdeklődők rendelkezésére állnak.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsungé az év monokróm/multifunkciós nyomtató termékcsaládja
- Kreatív alkalmazások, széles választék
- A Lexmark áttörő innovációt jelentett be a leggyorsabban növekvő piaci szegmensben
- A Xerox leszámol a hamisítással és az illegális utángyártott kellékanyag tevékenységekkel
- A Ricoh négy termékdíjat kapott a Buyers Laboratory LLC-től
- Védelem alá helyezi a nyomtatókat idehaza is a Xerox
- A Xerox jelentősen bővíti a munkafolyamat automatizálási megoldásait
- Megoldást kínál a pazarló nyomtatás megszüntetésére a Xerox szoftvere
- Sorozatban érkeznek a felhőkompatibilis nyomtatók a Xeroxtól
- Új alapokon a könyvnyomtatás Újpesten
Irodatechnika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű számítógépet mutatott be az Emerson
A Movicon szoftverrel és a PACEdge IIoT platformot előre telepítve tartalmazó PACSystems IPC 2010 nagy teljesítményű számítástechnikát biztosít az ipari edge adatvizualizációs alkalmazásokhoz.
Az Epson bemutatja a hőmentes állófejes tintasugaras nyomtatás legújabb fejlesztését
Az Epson folytatta azt a törekvését, hogy irodai nyomtatócsaládjában hő nélküli tintasugaras technológiát vezessen be, és bemutatta az AM-C400 és AM-C550 MFP-ket, hogy fejlett megoldásokat nyújtson az A4-es piac számára. Ezek az új termékek az Epson meglévő állófejes tintasugaras nyomtatóinak minden energiatakarékossági és termelékenységi előnyét kínálják, de kisebb, A4-es formátumban.
Júniusban ismét NEXT 3D additív gyártás konferencia
2024-ben ismét rendkívül színes szakmai programmal és neves előadókkal tűzdelt nappal várja vendégeit a NEXT 3D konferencia. A 3D nyomtatók és 3D szkennerek bevált hazai alkalmazásaira fókuszáló NEXT 3D idén június 4-én kerül megrendezésre. A jegyek értékesítése április 8-án jelentős elővételi kedvezménnyel indult el, így az érdeklődőknek érdemes már most ellátogatni a next3d.hu-ra és lefoglalni helyüket a nemzetközi additív gyártástechnológiai konferenciasorozat hazai állomására.
Az LG új 4K okosmonitora beépítve kínálja a Netflixet, a Google Calendart és a Twitchet
Különleges kijelző érkezik hamarosan Magyarországra: a már most előrendelhető LG MyView* okosmonitort úgy tervezték meg, hogy elősegítse a produktivitást a munka során, miközben tulajdonképpen egyszerre tölti be egy televízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit. Aki most előrendeli az okosmonitort, 20% kedvezményt kap az LG webáruházában.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.