A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
A Samsung új, úttörő innovációja közelebb hozza a sportszerető emberekhez az olimpia élményét. A szurkolók a 2016-os téli ifjúsági olimpiai játékok megnyitóünnepségét a világon elsőként már virtuális valóságban is élvezhették. A vállalat ezen kívül az olimpia helyszínén felállított különleges installációkkal, és egy fiataloknak szóló nemzetközi kampánnyal is támogatja az olimpia és a sport eszméjének terjedését.
A norvégiai Lillehammerben február 12. és 21. között zajló ifjúsági versenyen az olimpiai játékok globális partnereként a Samsung sport- és technológiatörténeti újítást valósított meg. Az olimpiai közvetítések történetében először a szurkolók úgy nézhették élőben a február 12-én tartott nyitóünnepséget, mintha maguk is a közönség soraiban ültek volna. Ehhez mindössze a Samsung okostelefonjukra volt szükségük, amelyet a Gear VR virtuális valóság-szemüveggel párosítva és az www.olympic.org weboldalt felkeresve máris a helyszínen érezhették magukat. Az innovatív megoldás segítségével az olimpiai stadiontól távol is különleges nézőpontokból lehetett követni az olimpiai láng meggyújtását, a résztvevő nemzetek felvonulását és a ceremónia egyéb látványos pillanatait.
„Jól tudjuk, hogy a mai fiatal generációnak sokszor komoly kihívásokkal kell szembenéznie. A Samsung elkötelezett az iránt, hogy olyan lehetőségeket és programokat nyújtson a fiatalok számára, amelyek arra inspirálják őket, hogy soha ne tévesszék szem elől álmaikat – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics mobil üzletágának globális marketingért felelős alelnöke. – A Samsung büszke arra, hogy csúcstechnológiája révén új élményeket nyújthat a fiatalok számára, és Lillehammerben, sőt az egész világon hozzájárulhat az olimpia népszerűsítéséhez” - tette hozzá.
A technológia mérföldkövének számító virtuális valóság-közvetítés mellett a játékok helyszínein felállított Samsung Stúdiók is különleges és izgalmas bemutatókkal várják a látogatókat. Stampeslettaban, egy VR Buszban elhelyezett szimulátorokon az amatőr síelők is profiként hódíthatják meg a lejtőket, míg a Stortorgetben lévő VR Állomáson egy egyedülálló 4D VR bemutató keretében élhetik át az érdeklődők a síugrás fantasztikus élményét. Lillehammerben, az olimpiai park felé vezető úton felállított VR Monumentben pedig egy síugrás témájú fotófal előtt bárki lélegzetelállító képeket készíthet. A helyszíneken természetesen a Samsung csúcskészülékeivel, így a Galaxy S6-tal, S6 edge-dzsel és edge+-szal is találkozhatnak az érdeklődők.
Az olimpiai játékok szellemiségét továbbvíve, a Samsung elindította „The Only Way to Know” nevű televíziós és digitális felületeken futó kampányát is, a fiatal norvég olimpiai reménység, Vebjørn Hegdal közreműködésével. Az akció fő üzenete, hogy a fiatalok mindig merjék a saját útjukat követni, és ne rettenjenek vissza az esetleges nehézségektől sem. A #THEONLYWAYTOKNOW hashtaget használva a közönség tagjai is megoszthatják a világgal saját inspiráló történeteiket. A kampányt az immár negyedik olimpiai ciklusába lépő Young Ambassadors program is támogatja. A 39 országból érkező 47 fiatal nagykövet a Samsung Galaxy S6 edge+ segítségével osztja meg a saját történeteit a bátorságról és kitartásról, ezzel is inspirálva kortársaikat a sport, illetve az élet egyéb területein.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája
- Gear VR-re optimalizált webes böngésző a Samsungtól
- Itt a Samsung Gear VR felhasználóknak szánt változata!
- Samsung Galaxy S6 edge+: összefonódik a divat és technológia
- Idén pozitív mutatókkal számolhat a Samsung az okostelefon-piacon
- EISA díjas a Galaxy S6 és a Samsung ívelt képernyős TV-je is
- A Samsung új képérzékelőjével tovább vékonyodhatnak az okostelefonok
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.
Megnyílnak az XR végtelen lehetőségei a Galaxy AI-jal!
A Samsung és a Google együttműködése új korszakot nyit a kibővített valóság (XR) világában. A „Project Moohan” kódnevű Android XR-headset* természetes, multimodális interakciókat és személyre szabott AI-asszisztens élményt kínál. A fejlesztés célja, hogy átlépje a fizikai határokat, és páratlan lehetőségeket biztosítson a felhasználóknak, hogy újszerűen ismerjék meg a világot és annak történéseit.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
IT-őrült van a családban? Ezeknek biztosan örülni fog karácsonykor
Nehéz megtalálni az ideális ajándékot azoknak, akik rengeteg időt töltenek a számítógép előtt. A legtöbb esetben vagy már most minden eszközük megvan, amire csak szükségük lehet, vagy ami mégis hasznos lenne számukra, az csillagászati összegekbe kerül. A TOPdesk Magyarország csapata kifejezetten az IT-soknak segít rendszereivel, így pontosan tudják, minek örülnek a számítógép előtt ülők. Most össze is gyűjtöttek néhány olyan hasznos ajándékötletet karácsonyra, amiért nem kell mélyen a pénztárcánkba nyúlnunk, de biztosan örömteli perceket okoz majd a techőrült családtagunknak.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.