Egy pillanat örökbe!
Egy fotó átnyújtva, kézbesítve és polcra téve az igazi. Ebben a felismerésben rejlik egy új magyar startup, a Szelfi Szerviz alapgondolata a legóvatosabb becslések szerint is évente legalább 20 ezer megrendelés kiszolgálására.
A hagyományos „startup sikerreceptet” ragadta meg egy új szereplője az innovatív okos appok piacának. A recept nem más, mint egy, a jelen trendre épülő új szolgáltatás, ami a maga egyszerű egyedülállósága és piaci hiánypótló szerepe miatt juthat el sokakhoz. Az ötlet kézenfekvő, a szelfizés trendhullámán lovagol, amit mindenki csinál, de senki nem csinál így. A ma készülő szelfi fotók tere ugyanis leginkább virtuális. A képeiket az okostelefont használók digitálisan megosztják valamilyen appon keresztül az ismerősükkel, vagy posztolják valamelyik közösségi oldalon. Az ilyen képeknek legtöbbször nincs sem ajándék jellege, sem pedig hagyományosnak tűnő, maradandó értéke, ha a készítője valakinek elküldi, vagy valahova kirakja, eggyé válik a sok közül. Erre a helyzetre reagál a Szelfi Szerviz nevű, új startup szolgáltatás, ami egy jól átgondolt applikációból, egy tapasztalt fejlesztő csapatból és egy profi kivitelező stábból áll.
A szolgáltatás lényege, hogy a világ bármely pontján járhatunk, bármilyen fontos pillanatot megörökíthetünk, ha készítünk egy szelfit, a „Szelfi Szerviz” applikáción keresztül elküldhetjük hagyományos módon kinyomtatott, speciálisan formatervezett egyedi, letisztult keretbe foglalva és dobozba csomagolva, szeretteinknek vagy barátainknak, 4 órán belül történő budapesti kiszállítással, mindössze egy csokor virág áráért. A szolgáltatás burkolt lényege, hogy modernizált köntösben hozza vissza a régi idők képeslapküldési hagyományait, és az is, hogy a digitálisan megörökített pillanatokat hagyományos módon tegye örökké.
Mindezek mellett az ötlet megcélozza azt a fogadó réteget is, akik a szeretteiktől egy egyszerű online appon keresztüli megosztással nem kaphatnák meg az adott fényképet, mint például olyan szülők, nagyszülők, akik nem rendelkeznek okos eszközzel, hogy a szerettük aktuálisan átélt élményének a legrövidebb időn belül részesei lehessenek. A Szelfi Szervizzel küldött képek elegáns megjelenése, egyben az ötlet másik lényege is, hogy egy új, minőségi opció alternatívaként szolgáljon mindenkinek, aki a hagyományos „könyv vagy becsomagolt ital, esetleg receptgyűjtemények” után, valami igazán egyedit szeretne ajándékozni, kiemelkedően kedvező ár-érték arányban.
A Szelfi Szerviz esetében nem csak egy képről beszélünk. A termék elválaszthatatlan része az üzenet. Az a pár sor, ami oly személyessé tette a képeslapokat, megerősítheti a kép mondanivalóját, vagy akár teljesen új értelmet adhat neki. A kép és az üzenet egysége teszi igazán teljessé, értékessé a megörökített pillanatot.
A cég munkafolyamatainak megtervezésekor az elsődleges szempont a kimagasló minőség biztosítása volt. Nem véletlen, hogy a Szelfi Szerviz - a piacon egyedülálló módon - a világ bármely pontjáról feladott megrendelést garantáltan 4 órán belül teljesíteni képes Budapest területén. A rendszer olyan biztonsági tartalékokkal rendelkezik, hogy az esetleges késés esetén automatikusan 50% kedvezmény jár az ügyfélnek a következő megrendeléskor.
A kizárólag természetes anyagok felhasználásával készülő termék többszöri újragondolás után nyerte el végső alakját. A tervezés kritériumait egy mondatban foglalta össze a Szelfi Szerviz ötletgazda – ügyvezetője, Abonyi Péter: “Gondoljátok végig, milyen lenne egy Johny Ive által megálmodott, újraértelmezett képkeret?” És a díjnyertes formatervezők végig gondolták… Olyan terméket alkottak, amely egyaránt jól fest az éjjeli szekrényen, a főnök üvegasztalán vagy akár a nagymama kandallópárkányán is.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar siker: washingtoni startup verseny döntőse egy hazai vállalkozás
- Magyar szoftverfejlesztők előtt nyit kaput a Zebra
- Applikáció segítségével elevenedik meg 1848. március 15.
- Ezért akkora cucc a szelfizés
- Tilos szelfibottal fotózni az állatkertben
- A magyar piacon is kapható az Asus ZenFone Selfie
- Az ASUS ZenFone 2 Laser okostelefon már itthon is kapható
- Idén többen haltak meg szelfizés közben, mint cápatámadásban
- Mire jó két szelfikamera egy mobilban?
- A szelfiző legalább az ismerősei körében híres akar lenni
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.