Felhőalapú, automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszert vezet be a T-Systems Magyarország
A T-Systems Magyarország a ServiceNow felhőalapú szolgáltatásának üzembe helyezésével ezentúl nemcsak nagyobb hatékonysággal végzi a vállalati szolgáltatások menedzselést, hanem egyúttal a ServiceNow kiemelt regionális partnerévé válik a közép-kelet európai térségben.
A T-Systems Magyarország több ezer vállalati ügyfelének biztosít IT üzemeltetési szolgáltatást és kezeli az ezekkel kapcsolatban felmerült tevékenységeket. A most átadott felhő alapú ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati működést tesz lehetővé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentősen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerződéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint 3 ezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerű és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.
„A ServiceNow vállalattal együttesen olyan új megoldást kínálunk az ügyfeleknek, amely közvetlenül javítja az ügyfélélményt is: professzionális kiszolgálást, transzparens működést” – mondta Kiss Róbert, a T-Systems Magyarország outsourcingért és üzemeltetésért felelős igazgatója.
„Partnereink folyamatosan újításokat vezetnek be, új megoldásokkal növelik tovább a ServiceNow értékét. Nagy örömmel üdvözöljük a T-Systems Magyarországot, mint a térségben működő legújabb Menedzselt Szolgáltatónkat és legfőbb megvalósítási partnerünket a ServiceNow családján belül” - tette hozzá David Griffiths, a ServiceNow térségért felelős alelnöke.
Az új szolgáltatás beindításának sikerességéhez hozzájárult a T-Systems Magyarország tanácsadó és fejlesztő csapata valamint technológiai partnere, a GuideVision széleskörű együttműködése. „Meggyőződésünk, hogy a projekt sikere a magasan képzett megvalósítási csapatnak köszönhető” - említette Jakub Zrzavy és Zalan Heil, a GuideVision ügyvezető igazgatói.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Az igazi áttörés még várat magára, de a magyar vállalatok is nyitnak az IoT irányába
- (Adat)központban a biztonság
- Új startup indult, ezúttal a rendezvényszervezés megújítására
- Időtálló hitelesség: 12 288 bites kulcshosszúságú tanúsítvánnyal sikerült elektronikus aláírást végrehajtani
- Rendi: terjeszkedik és nevet vált a magyar online takarításközvetítő startup
- Korszakváltó változás az egészségügyben: központosított, felhő alapú e-egészségügyi ökoszisztéma
- A nagykereskedelemben erősít az Invitel
- Az IT galaxis őrzői